掃呢頁CODE去手機

2019年1月20日 星期日

陳嘉桓:陳嘉桓窮到燶 緋聞男友黃宗澤願包食飯 __,陳嘉桓,黃宗澤,

唔知開蠔店嘅Bosco會唔會請陳嘉桓歎吓生蠔呢?與陳嘉桓(Rose)傳緋聞的無綫藝人黃宗澤(Bosco),對於緋聞女友因合約問題而零收入,問到可會介紹 ...


唔知開蠔店嘅Bosco會唔會請陳嘉桓歎吓生蠔呢?


與陳嘉桓(Rose)傳緋聞的無綫藝人黃宗澤(Bosco),對於緋聞女友因合約問題而零收入,問到可會介紹工作給對方?Bosco說:「人哋嘅公司合約問題,我梗係唔知亦唔方便問,但講到會唔會介紹工作,都要搵樂小姐(無綫高層樂易玲)喎!」

至於Rose做「慳妹」節衣縮食,問到開餐廳的Bosco,可會包起對方的兩餐,請她食飯?他笑說:「我忙到自己都未搞得掂,點幫人呢?不過,我都成日請人食飯嘅!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!