掃呢頁CODE去手機

2019年1月29日 星期二

同李小龍起誤會比試 __,李小龍,

曾希望在美國打出名堂的洪金寶,98年與胡凱莉(右)等拍過美劇《過江龍》。劇照
90年代中期,港片不景氣,洪金寶赴美發展找機會,拍當地電視劇《過江龍》(MartialLaw),效法李小龍闖荷李活,他說︰「曾經諗過喺美國發展,但好難 ...


90年代中期,港片不景氣,洪金寶赴美發展找機會,拍當地電視劇《過江龍》(Martial Law),效法李小龍闖荷李活,他說︰「曾經諗過喺美國發展,但好難,因為佢哋只係識寫美國土生土長嘅中國人,要佢哋寫一個香港或中國人去美國嘅故事,佢哋唔識。之後我又考慮到自己英文唔得,留低都冇用,就回流返港。」

相關新聞:睇唔明林敏驄劇本



不打不相識

洪金寶的電影,最想保留中國人的思想及感情︰「拍咗咁多年都係想保留祖國文化、血統,希望拍中國人故事,李小龍都係㗎,佢都係用番自己嘅character(個性)喺國際上揚名。」

談到李小龍,兩人是不打不相識。70年代,洪金寶拍電影期間,李小龍到場探班,他上前打招呼,卻遭李小龍誤會他出言挑釁,兩人即場「比試」,不過洪金寶的腳都未抬腰,李小龍的腿已經在他面前。洪金寶笑說︰「我哋唔係對打,係誤會,不過後來做咗好朋友,不打不相識,我哋拍戲佢日日嚟探班,大家好好傾,我會觀摩佢武術、電影,無可否認佢影響到好多中國人,增強我哋民族意識。我就偏向拍小人物,拍出嚟開心,引到觀眾笑。」




鍾意就快D Share啦!