掃呢頁CODE去手機

2019年1月17日 星期四

【娛樂人物】劉心悠守護孤雛 __,劉心悠,

劉心悠早前到非洲探訪,同時收養了兩名當地孤兒。
劉心悠在新劇中飾演保險調查員,現實中愛心滿滿的她,是兩名非洲孤兒的守護天使,她將幸福分享到各地有需要的地方,還呼籲「珍惜資源,多關心別人」,因明白幸福 ...


劉心悠在新劇中飾演保險調查員,現實中愛心滿滿的她,是兩名非洲孤兒的守護天使,她將幸福分享到各地有需要的地方,還呼籲「珍惜資源,多關心別人」,因明白幸福並不是必然。

撰文:羅慧敏

攝影:沈健程

劉心悠主演劇集《守護神之保險調查》正在播出,劇中飾演保險調查員的她,現實中,心悠亦剛成為「守護神」榮升「媽媽」,因早前到非洲探訪期間,她在當地收養了兩名孤兒。

相關新聞:家人比愛情更滋潤



去年心悠如願跳芭蕾舞,更客串芭蕾舞團的聖誕劇目。資料圖片 去年心悠如願跳芭蕾舞,更客串芭蕾舞團的聖誕劇目。資料圖片

克服恐懼

心悠自覺生於幸福國度,有感城市的小朋友生活富裕,她呼籲大家千萬不要浪費資源,更應多關心別人。對於將來生兒育女,教育是一門高深學問,只是感情空白的心悠,自言未有想過子女問題:「呢個係好大嘅責任,有時會諗領養會係一個選擇,領養責任係一世,諗起係一個恐怖嘅責任。」她不諱言認真考慮過領養多過自己生,家人亦沒有抗拒這個諗法。

今年除了拍電影及電視劇為主外,心悠亦一如往年定下目標,不過目標已在一個月內達成,她笑說:「每年都set目標,舊年跳咗芭蕾舞,我真係好自豪,至於2019年因為長期傾劇本,好多時因為角色都要識游水,自己唔識,所以機會畀咗第二個人。當然都有其他因素,我好想克服,幾日前已經克服咗,可能set得太低,所以我會挑戰下一步,啱啱識咗蛙式,可以游到50米,希望學埋自由式同難度高啲嘅泳式,搵咗私人教練,以前踩唔到水就失控,一定會沉,我好感恩自己好勇敢面對自己嘅恐懼。」



照顧生活

另外,早前心悠由國際培幼會安排下到非洲探訪,到當地難民營及家訪,感受良多:「今次旅途好遙遠,去咗非洲難民營同當地一個家庭,睇到佢哋所遇到嘅問題,了解草根性嘅問題,了解佢哋缺乏啲乜,我自己好享受今次經歷。探訪完會覺得自己係好幸福,人為咗生存係會做好多嘢,其中一個個案係五姊妹係孤兒,當中只有十幾歲嘅大女,為咗照顧四個妹妹,每日頭頂20塊磚頭,搬15轉,每日得2.6港幣,睇佢覺得好慘,但係佢為咗生存,我覺得佢係英雄!咁細個有咁多重擔喺身上,所以知識、求生能力好重要,我發覺最緊要係照顧佢哋嘅生活,所以固定一筆錢供佢哋返學、買營養食物,呢啲先可以全面照顧到佢哋嘅問題。」




鍾意就快D Share啦!