掃呢頁CODE去手機

2019年1月25日 星期五

湯洛雯:有咗?湯洛雯作嘔作悶 薛家燕玩踢爆 __,湯洛雯,薛家燕,

靚湯有咗?經手人係邊個?藝人薛家燕、湯洛雯(靚湯)、黃致豪及堪輿學家麥玲玲、李丞責今日着到紅噹噹,為下星期一晚播出的無綫賀年節目《新春開運王》造勢,更 ...


靚湯有咗?經手人係邊個?


藝人薛家燕、湯洛雯(靚湯)、黃致豪及堪輿學家麥玲玲、李丞責今日着到紅噹噹,為下星期一晚播出的無綫賀年節目《新春開運王》造勢,更特別請來嘉賓蘇永康分享豬年開運貼士。其中靚湯明顯面露疲態,席間她自爆全日又屙又嘔,即惹「害喜」疑雲!

活動後家燕孖靚湯接受訪問,家燕再次記者上身:「今朝本身安排同佢一齊去拍姻緣石,點知佢作嘔作悶,都有問佢係咪好事近,要恭喜佢!」隨即轉身問靚湯:「係咪有咗?」靚湯大笑截停家燕兼極力否認,又無奈指:「我由凌晨5點嘔到8點,同親邊個講都唔係關心我腸胃,都係問我『真係㗎?』我真係腸胃炎!」

爆羅天宇曾探班

記者遂提醒家燕應先問經手人是誰,家燕笑笑口重問,然後再爆有幾位男士正追求靚湯,爆料爆開癮的家燕,終極一爆指靚湯的舊愛羅天宇曾於拍攝《燦爛的外母》期間蒲頭探班,即刻搞到靚湯尷尬傻笑,不停想叫停家燕,笑翻全場!隨後家燕終講出事實:「今日都有男士嚟探班,就係靚湯爸爸,做司機車佢嚟!」靚湯聽到頓時鬆一口氣。

父母有「微言」

問到靚湯可有去睇醫生?她表示還未:「嘔到依家,今日思貝(蔡思貝)都頂咗我拍晏晝部分。有事實就有真相,如果係有B,過10個月就會知。」家燕接話:「3個月都知啦。」靚湯自嘲有肉哋,3個月都好難睇得出,續講到父母都開始有「微言」:「佢哋晚晚見到我返屋企都想推我出街,仲同我講『你咁大個人唔好要我哋擔心』,但佢哋唔心急嘅,有問吓啫。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!