掃呢頁CODE去手機

2019年1月17日 星期四

劉心悠「非」常愛心做未婚媽媽 - 劉心悠,娛樂

劉心悠心痛很多小孩冇書讀,被迫工作養家。
劉心悠「非」常愛心做未婚媽媽曾表示未想拍拖的劉心悠,突然宣布「升呢」做媽媽!早前她首次去非洲做一星期探訪活動,即場助養兩名當地同一家庭的小女孩。提起「 ...


劉心悠「非」常愛心做未婚媽媽

曾表示未想拍拖的劉心悠,突然宣布「升呢」做媽媽!早前她首次去非洲做一星期探訪活動,即場助養兩名當地同一家庭的小女孩。提起「女兒」,她即冧笑說:「佢哋好嗲我,依家成日都會掛住佢哋,唔知佢哋做緊咩、會唔會肚餓?助養係一件好得意嘅事,我哋冇血緣關係,但有種能量去Share畀唔識嘅人,所以唔排除再助養。」雖然只是短暫相處又言語不通,但雙方仍建立深厚的「母女情」。臨離開前,她親自為囡囡全家添新衣。

積極好重要

提到14歲大家姐「囡囡」,她心痛說:「佢每日放學都要抬20舊磚頭行15轉,都只係賺得2蚊港幣,完全唔夠支撐整個家庭。我試過去抬都抬唔到,但佢都冇放棄,為家人生存嘅力量好大,真心為佢感到驕傲。」又指之後再去難民營探訪,見到好多小朋友被迫「長大」,感受特別深:「突然覺得我人生中嘅問題唔係問題,自己其實好幸福。積極嘅人生觀好重要,如果唔係好容易自殺。」



短短一星期內,劉心悠與兩養女已建立深厚感情。
  • 短短一星期內,劉心悠與兩養女已建立深厚感情。
劉心悠示範用頭運磚,大叫辛苦。

  • 劉心悠示範用頭運磚,大叫辛苦。



鍾意就快D Share啦!