掃呢頁CODE去手機

2019年1月25日 星期五

【全家買紅底】陳智燊已準備萬元派利是 有子墊底料可回本  __,陳智燊,

 攝錄:郭賢興、廖達燊
送狗迎豬,型男陳智燊(Jason)去年獲老婆宋熙年(Sarah)替他添了「狗B」Damon,二人世界多了囝囝,今年農曆新年,陳家將更溫馨又熱鬧。Jas ...


送狗迎豬,型男陳智燊(Jason)去年獲老婆宋熙年(Sarah)替他添了「狗B」Damon,二人世界多了囝囝,今年農曆新年,陳家將更溫馨又熱鬧。



Jason雖然在英國長大,但他表示家中以往過農曆新年,都會保持一定中國人的傳統習俗,他日前在尖沙嘴接受《蘋果》專訪時說:「以前住倫敦,媽咪喺農曆新年前,會叫我哋執屋同買新衫,我返到香港,有啲習慣或者唔記得,但執屋同買新底褲係一定記得。今年屋企仲有咗小朋友,一家人要做番啲中國過年習俗熱鬧吓,透過傳統習俗,拉近我同老婆同囝囝嘅距離。」



問到Jason有哪些習俗是必定會做?他衝口而出:「買新底褲啦,要紅色。」不過他們的囝囝Damon才五個月大,仍要穿尿片,Jason即自問自答:「尿片冇紅色,點搞?買件紅色和尚袍啦,加埋紅色帽、紅色襪仔,紅色鞋仔,乜都紅色。老婆Sarah啲底衫褲就自己買啦,我諗我哋會一家人出去買新衫。」Jason已構思把Damon打扮成「人肉利是封」出動拜年。一提囝囝,人父Jason又笑不攏嘴:「佢帶畀我哋嘅開心太正,帶畀我哋啲歡樂冇得頂。」為紀念一家三口,Jason日前選購了心意禮物贈妻兒,他以自己跟太太及囝囝的生肖,分別是蛇、牛和狗的黃金串珠串成一條生肖Charme給囝囝留念,除寓意三為一體,Jason還把Damon肖狗黃金串珠串在中間,包含父母左右守護兒子的愛意。



新年當然要有壓歲錢,Jason更挑了「肉桂狗黃金壓歲錢」給Damon,他邊放入利是封邊說:「以前爸爸有畀壓歲錢我哋,返到香港就冇,今年有咗囝囝,我要繼續返,佢封利是我就放呢個金幣。」這份禮物好窩心,Jason痛錫囝囝,但都不忘太太:「老婆都有,係唔可以仔有老婆冇㗎,Sarah屬牛,我買咗Sarah生肖嘅傳統剪紙圖案黃金吊墜畀佢,做老公就負責畀錢。」Jason婚後都有豪派利是,他謂往年至少用萬元準備封利是,今年都不例外,不排除加碼:「開工要派同事開工利是,今年點都唔少於萬元派利是,不過,今年我多咗囝囝墊底,會帶佢出去四圍拜年收利是,又可以賺番,我要同囝囝買定個大袋先,數目應該唔少。」有指派得多利是,收入也搵得多,Jason即說:「咁承你貴言。」



採訪:比華利

場地:台北‧寬巷子

飾物提供:周生生





精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



攝錄:郭賢興、廖達燊 Jason給囝囝買金幣封壓歲錢。 Jason給囝囝買金幣封壓歲錢。
Jason今年準備了六位數字豪派利是。

Jason今年準備了六位數字豪派利是。
Jason挑了生肖黃金串珠的Charme給囝囝留念。

Jason挑了生肖黃金串珠的Charme給囝囝留念。
Jason把全家人不同生肖黃金串珠拼成一條特別Charme。

Jason把全家人不同生肖黃金串珠拼成一條特別Charme。
Jason有子萬事足。(Ig圖片)

Jason有子萬事足。(Ig圖片)
Jason表示新年習俗要全家買紅底。(Ig圖片)

Jason表示新年習俗要全家買紅底。(Ig圖片)
Jason買了這個周生生「肉桂狗黃金壓歲錢」給囝囝。

Jason買了這個周生生「肉桂狗黃金壓歲錢」給囝囝。

鍾意就快D Share啦!