網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月27日 星期日

劉詩詩:姪仔洩行蹤?吳奇隆帶劉詩詩台灣拜神保胎 __,劉詩詩,吳奇隆,

咁多人記得睇實詩詩呀!!台灣男星吳奇隆太太劉詩詩早前被吳媽媽爆一索得男,預產期係5月,計落依家詩詩已經佗「隆種」6個月,二人一直低調安胎,不過早已返台 ...


咁多人記得睇實詩詩呀!!


台灣男星吳奇隆太太劉詩詩早前被吳媽媽爆一索得男,預產期係5月,計落依家詩詩已經佗「隆種」6個月,二人一直低調安胎,不過早已返台待產嘅詩詩就忽然行蹤被洩露,今次好似又係自己人爆料添!

尋日疑係吳奇隆姪仔嘅網友喺社交網上載短片,分別影住台北大稻埕慈聖宮,之後又去到似係辦年貨嘅大街,點知就有眼利網友發現戴帽又戴口罩嘅吳奇隆低調行街街,而一身灰色打扮嘅詩詩就跟住人潮行,吳奇隆企佢身後護妻。加埋「姪仔」之前啲Post,唔少網友都估二人係去到媽祖廟拜神安胎,仲大讚詩詩融入家中,跟足吳家習俗做乖新抱。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!