掃呢頁CODE去手機

2019年1月4日 星期五

馮盈盈:男友買樓冇自己名!馮盈盈畀埋首期即同居 __,馮盈盈,

FYY話自己有份畀首期。前港姐冠軍馮盈盈出席韓國護膚品牌活動,透露翌日將為無綫新劇《極道怪咖》開工,演斯文淑女的她,笑指近日要堅持淑女形象,男友對此特 ...


FYY話自己有份畀首期。


前港姐冠軍馮盈盈出席韓國護膚品牌活動,透露翌日將為無綫新劇《極道怪咖》開工,演斯文淑女的她,笑指近日要堅持淑女形象,男友對此特別高興:「因為佢心目中嘅女友係小鳥依人同女性化啲,所以想我24小時都投入角色,斯文啲,唔好大聲講嘢同鬧佢,但尋晚我哋又鬧完交,唔小心發咗佢脾氣。」

談到男友近日置業,但業主名卻沒有加盈盈名,盈盈謂:「係冇我名,但首期我有份畀,都係絕世好女友,等到時裝修好我都會搬入去,方便工作,同埋本身同家人住,平時夜返會騷擾到佢哋。」對於在主持節目《#後生仔傾吓偈》中把人體受精機率與撳演唱會飛相提並論,盈盈認為比喻恰當,不擔心被指語出驚人。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!