掃呢頁CODE去手機

2019年1月5日 星期六

黃心美:神秘男友曝光!黃心美隨時做百億新抱? __,黃心美,

嘩!今次真係要好好箍實呢個小鮮肉喇~ViuTV前「鎮台之寶」藝人、現年36歲嘅黃心美喺聖誕前已離巢,回復自由身嘅佢事業未係好得意,但原來愛情上就非常得 ...


嘩!今次真係要好好箍實呢個小鮮肉喇~


ViuTV前「鎮台之寶」藝人、現年36歲嘅黃心美喺聖誕前已離巢,回復自由身嘅佢事業未係好得意,但原來愛情上就非常得意喇!一直對外表示有個神秘男友嘅心美,之前一直都係甫啲睇唔到樣嘅合照,點知近日男友終於被曝光,原來對方就係大生銀行家族後人馬清偉同名媛薛芷倫所生嘅26歲大仔馬桂烽(Justin)!

上年11月Justin首次創業搞共享移動電源,獲得爸爸馬清偉、媽媽薛芷倫、弟弟馬桂鏘(Terence)、以及妹妹馬桂珩(Tess)撐場,再睇真啲,原來當時女友黃心美都到場力撐,低調支持男友!雖然二人年紀相差10年,不過睇落都冇乜代溝。

而男友真樣曝光後,心美就喺社交網發文,指自己努力工作,保持專業,其他事就「順其自然」喎。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!