網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月4日 星期五

【剖白離婚原因】承認自己問題大 伊能靜形容前夫哈林係浮木 __,伊能靜,哈林,庾澄慶,

(資料圖片)
49歲嘅台灣女星伊能靜,喺08年爆出佢背住老公「哈林」庾澄慶同黃維德拖手斷正,兩年後,伊能靜就同哈林離婚,結束兩人嘅22年愛情長跑。最近,已同大陸男星 ...


49歲嘅台灣女星伊能靜,喺08年爆出佢背住老公「哈林」庾澄慶同黃維德拖手斷正,兩年後,伊能靜就同哈林離婚,結束兩人嘅22年愛情長跑。



最近,已同大陸男星秦昊喺15年結婚嘅伊能靜,就上咗大陸節目《魯豫有約》,伊能靜除咗帶魯豫去台灣嘅眷村,傾吓佢細個時長大嘅環境、經歷外,訪問中,伊能靜仲有同魯豫傾佢嘅感情經歷。當魯豫講到一段好嘅情感或關係,佢認為以前會覺得只要做到最好、夠靚就會有人愛自己,但依家發現就係可能自己唔夠好,但對方又睇到呢點但亦接受,先係一段好嘅關係時,伊能靜聽完就好認同咁表示,可能大家都覺得老公唔錫佢,但實際上老公好錫自己,仲話對方畀佢嘅,係一個眷村(細個時長大嘅環境)。



之後,魯豫又提到覺得婚姻嘅形式同制度係神聖,唔多唔少都會帶畀人安全感時,伊能靜就話:「我跟你想的完全一樣,我其實很信任婚姻的,我經歷兩次婚姻,是不是婚姻一定會帶給人安全感?還是要看自己。」



跟住佢就開始剖白同哈林嘅第一段婚姻點解會失敗:「其實我前一段婚姻,我應該要很有安全感的,可是那時候的我沒有把自己修煉好。」伊能靜指因為當時嘅自己,狀況維持喺本身家庭問題帶畀佢嘅傷痛入面:「我個人的問題真的就是我原生家庭給我的問題,我真的在我還沒有成年的年齡,我就出來工作了,我出來工作我就碰到一個複雜的環境。」



然後佢話遇到哈林,就好似喺大海見到浮木一樣,但可惜哈林冇辦法幫佢解決自身嘅問題:「我對感情的恐懼,是當我遇到一個可靠的人的時候,我像抓了一個浮木,我希望他把我把所有原生家庭的痛苦,我對這行業的這種男女關係的困惑…(魯:通通解決掉?)對!(魯:跟你在一起的那個人會有壓力感吧!)他為甚麼?他又不是你的醫生,我是來跟你談戀愛找老婆的,我幹嘛給你治病啊?」不過伊能靜亦表示當時嘅自己,並冇智慧去解決問題,直至同哈林離婚後嘅5年:「我是花了5年,那時間是完全…我真的我沒有任何社交生活,我就是在每天面對我自己…我又不是會創造這些傷害事物的人,我是個善良的人,我的認知是這樣,所以為甚麼我會創造這些東西,一定有甚麼東西卡錯了,我不能再找藉口,我要去承擔起我對我自己生命的責任,我找到的答案它很複雜,但簡單講是我智慧不夠。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent




鍾意就快D Share啦!