掃呢頁CODE去手機

2019年1月15日 星期二

【比真女人更女人】林敏驄為親生仔 連祖先都玩埋 __,林敏驄,

【比真女人更女人】林敏驄為親生仔連祖先都玩埋21小時前2,592林敏驄(大師)首次執導嘅賀歲電影《如珠如寶》,諗頭多多,今次喺新片中更有份參與編劇及主 ...


  • 【比真女人更女人】林敏驄為親生仔 連祖先都玩埋
  • 21小時前2,592






林敏驄(大師)首次執導嘅賀歲電影《如珠如寶》,諗頭多多,今次喺新片中更有份參與編劇及主演,幕前幕後都兼埋,搞到上映在即都冇覺好瞓!

話哂係電影上第一個親生仔,大師今次連幾代祖先都要扮埋,佢要扮曾曾曾曾祖父及曾曾曾曾祖母,扮起女人上來嘅大師真係維肖維妙,佢刻意擺出一副媚態及卡娃兒樣,真係比真女人更女人。

當日試造型,大師用了大半日時間,一共試了十個造型,試完院長造型就試曾曾曾曾祖父及曾曾曾曾祖母,無厘頭嘅佢,試造型時都不忘搞搞震。對於連祖先都玩埋,大師話:「其實係有需要先咁做,要扮自己嘅祖先咁就梗係由我自己扮就最似」


鍾意就快D Share啦!