掃呢頁CODE去手機

2019年1月4日 星期五

謝安琪:中文金曲:謝安琪揭張繼聰唔去頒獎禮原因 __,張繼聰,謝安琪,

兩個成日都講笑!天后謝安琪(Kay)在《十大中文金曲頒獎禮》奪得「最優秀流行歌手大獎(女歌手)」,首次奪此獎的她表示:「好開心,休息咗幾年,今年做嘅嘢 ...


兩個成日都講笑!


天后謝安琪(Kay)在《十大中文金曲頒獎禮》奪得「最優秀流行歌手大獎(女歌手)」,首次奪此獎的她表示:「好開心,休息咗幾年,今年做嘅嘢係冒險新嘗試,得到嘅反應係好喜出望外,攞獎係好大嘅強心針,聽到大家嘅掌聲同歡呼令我內心好滾動。」她又表示2019年會繼續與麥浚龍(Juno)一起合作:「企劃橫跨兩年,今年會更加勤力派歌同拍MV。(點樣報答Juno?)我哋頒獎禮已經成日互相多謝,講到都唔知點講,今日佢都有恭喜我。」

問到老公張繼聰及仔女可有與她慶祝?她笑言:「佢哋反而好冷靜,好平淡,可能反映屋企個地位,有時喺電視Cap張唔靚嘅相畀我,就代表睇咗。老公每次都話嚟頒獎禮支持,我就叫佢唔好嚟,因為佢過咗去影壇,喺樂壇嘅叛徒,所以叫佢唔好嚟,身份尷尬,其實真正嘅原因係因為我哋有分工,如果一個工作到夜,另一個就要早啲返屋企同仔女玩下。」她又笑言囡囡常被家人迫與她番工前講加油:「其實佢唔知我係做咩工作嘅。(佢喺電視都認得你?)佢好似暫時唔識分,見到差唔多髮型同有化妝嘅女人就會話「媽咪、一樣、靚。」那見到爹哋呢?她即扮皺眉頭講「嗯」:「「爹哋、阿聰」囉。」

問到她可會出會出席無綫勁歌金曲頒獎禮?她表示:「我哋好似冇派歌,因為有啲鏡頭喺電視未必播得。(咁今次完咗就要慶功?)係呀,我想多謝公司同事。」講到她三個頒獎禮合共得九個獎,她表示:「好滿意,好開心,好喜出望外。(係最多獎嘅一年?)又唔係,2008年係最多。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!