掃呢頁CODE去手機

2019年1月6日 星期日

【真係各有新歡?】離婚後首度公開亮相 劉愷威四萬笑容零情傷 __,劉愷威,

劉愷威離婚後首度公開亮相(網上圖片)
劉愷威同大陸女星楊冪於上月冬至爆離婚,結束5年夫妻情,引起中港傳媒追訪,兩位男女主角都好低調,日前楊冪被影到包到冚現身北京機場,之後到成都出席中國電視 ...


劉愷威同大陸女星楊冪於上月冬至爆離婚,結束5年夫妻情,引起中港傳媒追訪,兩位男女主角都好低調,日前楊冪被影到包到冚現身北京機場,之後到成都出席中國電視好演員獎表彰盛典,楊冪為避傳媒冇行紅地毯;而做咗帶女洪郎嘅劉愷威近日亦復工,亮相央視《我要上春晚》節目,笑容滿面零情傷。



噚日工作室在微博貼劉愷威離婚後首度公開亮相嘅新相,同場仲有幾位小朋友,做咗老竇嘅佢好識氹小朋友開心,劉愷威仲表演花式跳繩,網民留言:「終於捨得放下女兒出來了啊?除了小糯米,粉絲也需要你的啊!」、「祝福愷威。劉愷威的未來只會越來越好。」



照片中嘅劉愷威笑容滿面零情傷,之前有傳佢同楊冪各有第三者,所以搞到離婚收場,而老竇劉丹早前被記者問到傳兒媳因第三者離婚,劉丹只係笑一笑,未有否認:「好多人都咁講。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



劉愷威離婚後首度公開亮相(網上圖片)  全程笑容滿面(網上圖片) 全程笑容滿面(網上圖片)
 同小朋友玩得好開心(網上圖片)

同小朋友玩得好開心(網上圖片)
表演花式跳繩(網上圖片)

表演花式跳繩(網上圖片)

鍾意就快D Share啦!