網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月26日 星期六

馬賽:馬賽曾任伴娘 凸肚胡杏兒恭喜成雙 __,胡杏兒,馬賽,

傳再有喜嘅胡杏兒都恭喜馬賽一索得男。藝人馬賽佗B,其圈中好友胡杏兒、姚子羚、楊怡和高海寧等都替她高興,曾搵馬賽擔任伴娘的杏兒接受東網訪問時說:「係開心 ...


傳再有喜嘅胡杏兒都恭喜馬賽一索得男。


藝人馬賽佗B,其圈中好友胡杏兒、姚子羚、楊怡和高海寧等都替她高興,曾搵馬賽擔任伴娘的杏兒接受東網訪問時說:「係開心事,當然恭喜佢依家佢住喺內地,少啲見面,但都有Whatsapp佢,恭喜佢生個豬寶寶呀!」

而子羚則說:「我哋都有個群組,之前都恭喜咗佢結婚,但就唔知佢有咗BB,咁依家就雙喜臨門佢喺內地生活都好好、好開心,希望佢幸福快樂」而楊怡亦表示不知情,但就說:「咁梗係會恭喜佢,依家我立刻恭喜!」高海寧說:「之前同佢一直都少聯絡,不過如果係都恭喜佢!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!