掃呢頁CODE去手機

2019年1月5日 星期六

鄺潔楹:大爆發!鄺潔楹畀人蝦得多忠變奸 __,鄺潔楹,

反高潮!藝人鄺潔楹(Judy)日前為活動擔任司儀,透露忙於拍攝無綫節目《學是學非》,對於早前在社交網分享為節目Cosplay的相片,一眾「是非精」化身 ...


反高潮!


藝人鄺潔楹(Judy)日前為活動擔任司儀,透露忙於拍攝無綫節目《學是學非》,對於早前在社交網分享為節目Cosplay的相片,一眾「是非精」化身小矮人,非常搶Fo,她笑指沒想過大家如此喜歡,預告節目於今季加插不少劇集方面演繹。

日前眾人依照內地大熱劇《延禧攻略》,拍攝了一個《兒嬉攻略》版本,她說:「平時節目入面我都係畀人恰,因為係小師妹,今次竟然安排我演大奸角高貴妃,發現我原來有呢方面潛能,拍完覺得好好玩。(點解唔係演魏瓔珞?)平日我形象都係柔弱同小妹妹,難得今次可以做到奸,真係唔想抽離角色,瓔珞就留畀張寶兒做。」大抵演繹一小段戲已激發Judy的演戲癮,笑指想向公司反映,盡力爭取明年入劇組,一圓演戲夢。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!