掃呢頁CODE去手機

2019年1月10日 星期四

馮盈盈:硬撼《大帥哥》!《#後生仔》玩命直播 __,馮盈盈,

聽晚大家睇《大帥哥》大結局定睇《#後生仔傾吓偈》史上首次直播呢?無綫熱播劇《大帥哥》聽日(11日)大結局,唔少觀眾都mark定時間準備追睇,不過喺另邊 ...


聽晚大家睇《大帥哥》大結局定睇《#後生仔傾吓偈》史上首次直播呢?


無綫熱播劇《大帥哥》聽日(11日)大結局,唔少觀眾都mark定時間準備追睇,不過喺另邊廂J2台嘅《#後生仔傾吓偈》竟然搶收視,史上首次「玩命」現場直播,挑戰電視尺度!

事關語出驚人嘅馮盈盈喺節目中不時爆出驚人金句「可以研究啲『蛋白質』」、「濕晒,個地下都濕埋。」而之前嘅「公廁論」更引起全城討論,加埋言論同樣出位嘅麥明詩,搞到主持陸浩明喺Instagram直言好擔心:「係我演藝生涯入面最大危機嘅一晚,究竟我兜唔兜得切呢?各位祝我Good luck!」

相反,盈盈就淡定有錢剩,用勁溫柔嘅聲線拍咗條片叫大家到時留言互動,網民都話好期待,留名等睇盈盈「創造歷史」,不過都有「母親的抉擇」,話唔知睇《大帥哥》定《#後生仔》好呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!