掃呢頁CODE去手機

2019年1月29日 星期二

【娛樂人物】臭脾氣又爛口 感激高麗虹包容洪金寶為孫仔收火 __,洪金寶,

洪金寶自嘲脾氣臭,但為了太太高麗虹及孫兒,近年盡量收斂。
洪金寶自嘲脾氣臭,但為了太太高麗虹及孫兒,近年盡量收斂。現年67歲的洪金寶,9歲當童星,31歲憑《提防小手》首奪香港金像獎影帝,之後開德寶電影公司,七 ...


現年67歲的洪金寶,9歲當童星,31歲憑《提防小手》首奪香港金像獎影帝,之後開德寶電影公司,七、八十年代在香港影壇叱吒風雲,開拍的《福星》電影系列票房大收。在電影王國中,洪金寶是「大哥大」,出名脾氣臭又爛口,不過面對太太高麗虹,他坦言要「百忍成金」。近年兩個孫兒也是死穴,二十四孝爺爺戮力收火,無非為家和萬事興。

撰文︰祖李

攝影︰郭賢興

相關新聞:同李小龍起誤會比試

洪金寶在片場是揸弗人,不過面對老婆高麗虹及兩名孫兒,他卻甘願學溫柔,讓家庭變得更和諧。日前他接受《蘋果》專訪時,大談夫妻之道最重要是包容,他說︰「太太同我都係一個字,忍囉!做夫妻係要咁,我好多衰嘢佢要忍,相對地,我明明唔鍾意都要忍佢,因為人冇十全十美,有時又要諗吓佢點解咁做,都係為我好啫,咁我咪『骨』聲吞咗佢,嗰刻係好㷫,但諗深一層都係自己唔啱。」洪金寶更自認臭脾氣︰「我有太多缺點,脾氣臭又鍾意講粗口,又鍾意鬧人,咁我太太咪忍囉。個個麻甩佬追你嗰陣,實就晒你,呢樣我都有教個仔,做夫妻包容好重要,唔係單睇兩個人,要睇對家庭嘅影響。」



洪金寶現在最怕孫兒嬲他,過時過節會與子女及老婆高麗虹敍天倫。資料圖片 洪金寶現在最怕孫兒嬲他,過時過節會與子女及老婆高麗虹敍天倫。資料圖片
86年洪金寶拍攝電影《東方禿鷹》時,與84年港姐冠軍高麗虹結緣,兩人於95年拉埋天窗。

86年洪金寶拍攝電影《東方禿鷹》時,與84年港姐冠軍高麗虹結緣,兩人於95年拉埋天窗。
洪金寶與第一任韓籍妻子曹恩玉誕下三子一女,分別是天明、天祥、天照及煦榆,兩人91年離婚。

洪金寶與第一任韓籍妻子曹恩玉誕下三子一女,分別是天明、天祥、天照及煦榆,兩人91年離婚。

後悔鬧孫仔

在娛樂圈打滾四十多年,洪金寶緋聞不算多,傳得最盛的是02年拍內地電視劇《特警飛龍》與范冰冰結緣。當年洪金寶被傳媒追問兩人緋聞時,採取避談態度,之前兒子洪天明也曾因為緋聞,令新抱周家蔚打翻醋埕,問可有教兒子兩招,慧黠的他咪咪嘴笑說︰「緋聞?我有㗎!不過冚得好。個個都講㗎,又話呢個又話嗰個。總之醒目啲咪得囉,唔好暴露任何破綻俾人捉到,咁咪得囉!哈哈哈。」果然薑是老的辣!

洪金寶是二十四孝爺爺,不時弄孫為樂,很想教兩個孫仔功夫的他,卻怕自己脾氣大嚇親孫仔,現在先努力學習收斂。而提起兩個孫仔,其嘴角不自覺向上翹︰「我脾氣差,成日覺得喝啲孫唔啱,好似孫仔瞓瞓吓喊,搞到我𤷪,半夜三更喊完又喊,我就大喝︰『瞓覺!』之後孫仔話︰『我以後唔嚟!我好驚!爺爺鬧我。』唉,以後我唔敢再咁惡,費事佢以後唔嚟。」

相關新聞:睇唔明林敏驄劇本



電影《提防小手》讓洪金寶(中)於83年奪第二屆香港電影金像獎最佳男主角獎。互聯網圖片

電影《提防小手》讓洪金寶(中)於83年奪第二屆香港電影金像獎最佳男主角獎。互聯網圖片
洪金寶02年拍內地劇《特警飛龍》與范冰冰傳緋聞。互聯網圖片

洪金寶02年拍內地劇《特警飛龍》與范冰冰傳緋聞。互聯網圖片

藤條打仔女

現在為孫兒收火,但當年洪金寶是嚴父,子女犯錯他會藤條侍候︰「佢哋細個嗰陣,三個都喺加拿大讀書,我喺香港搵食、搏命,大家溝通上都有問題。我會打㗎!打佢哋屁股,打嗰陣郁一郁,唔算,再打,但打之前我會先問佢︰『你係咪犯錯?』不過我思想好開放,到佢哋十幾歲,同仔女相處就似朋友。」

教子女的方式,洪金寶頗受師傅于占元影響,認為教小朋友一定要嚴,嚴厲才能成大器,所以「七小福」除了他,師弟成龍、元彪個個在影壇都獨當一面,他說「七小福」同甘共苦學藝七年,令他畢生難忘。眾師兄弟中,他逃學最多,經常被于占元毒打。當年每天練功由清晨7時到深夜11時,身心疲累,但卻練得一身好武功︰「教功夫係要惡、打到飛起至得,我嗰陣都成日逃學,因為太痛苦,師傅打親都好金。我哋師兄弟踎一個竇口七年,感情好深厚,我哋呢啲係日夜陪伴你喎。就因為太痛苦,當年大仔天明愛功夫,我都冇教,唔忍心佢辛苦。」



七小福年代,洪金寶因為經常逃學,被師傅于占元毒打。

七小福年代,洪金寶因為經常逃學,被師傅于占元毒打。
七師兄弟感情深厚,洪金寶與成龍尤其親密,年輕時兩人逛街會拖手。

七師兄弟感情深厚,洪金寶與成龍尤其親密,年輕時兩人逛街會拖手。

期待父子班

洪金寶有三子一女,全是與第一任中、韓混血兒妻子曹恩玉所生,三個兒子天明、天祥及天照都投身演藝界,天祥夾band兼做武指,不過三人中,以天明身手最好,洪金寶坦言希望有日可以父子班合作。他一臉自豪說︰「唔知係咪遺傳因子,天明身手好好,好多高難度動作佢都做到,如果當初親自教佢,可以提點佢好多嘢。但當時我拍戲太忙,佢又讀緊書,我冇諗過畀佢入行。我係過來人,練功夫好辛苦,又會受傷,唔想佢捱。後來佢想入行,我又離開咗電影圈好耐,所以一直都冇合作。𠵱家有諗,我三個仔都唔錯,父子班合作有啲噱頭,我希望有日會實現。」洪金寶坦言拍動作片太苦︰「成日都受傷,最嚴重除咗膝蓋,就係尾龍骨。」問到斷手斷腳次數,他說:「太多嘞!我隻手斷過三次,隻腳甩骹七次,好在甩唔晒仲黐住。冇計,搵食嘛。」




鍾意就快D Share啦!