掃呢頁CODE去手機

2019年1月18日 星期五

【一個愛錯郎勵志故情】吳謹言痴心錯付被拋棄 聶遠捨摯愛恨錯難返 __,吳謹言,聶遠,

《延禧》播完後,唔少劇迷翹首以待近半原班演員拍攝嘅新劇《皓鑭傳》。《皓鑭傳》原定2018年11月15日播出,但開播前幾日突然原因不明、播出無期地宣佈暫 ...




《延禧》播完後,唔少劇迷翹首以待近半原班演員拍攝嘅新劇《皓鑭傳》。《皓鑭傳》原定2018年11月15日播出,但開播前幾日突然原因不明、播出無期地宣佈暫緩。延遲咗兩個月,終於鐵定於1月19日喺愛奇藝網站獨播,逢星期6到星期2晚上8點各更新兩集。

聶遠、吳謹言喺《皓鑭傳》再續《延禧》情緣,不過感情路似乎比《延禧》時更唔順暢,事關男方飾演呂不韋,權勢同美人只能二選一下,決定放棄女方飾演嘅李皓鑭(即秦始皇母趙姬)。

最新預告片中,李皓鑭被呂不韋捨棄,傷心欲絕,對情愛產生不信任:「如果真切的愛慕一個人,哪怕受盡傷害也不改初衷。那麼輕易的讓出,還是愛情嗎?」另一邊廂,呂不韋已將愛人換取權勢,但原來念念不忘:「我以為我可以放下,但我卻始終放不下。」一個淒美嘅愛情故事,有待劇迷指教。


鍾意就快D Share啦!