網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月28日 星期一

【密密見唔嬲?】鄧健泓帶「定情狗」私會舊愛李施嬅 老婆大人﹕我知 __,李施嬅,李詩韻,鄧健泓,

鄧健泓被指帶「定情狗」私會舊愛李施嬅。(ig圖片)
43歲的鄧健泓(Patrick)前年尾迎娶比自己年輕12年的石詠莉(Sukie),人前人後都好恩愛。不過,今日有報道指Patrick與舊愛李施嬅(Se ...


43歲的鄧健泓(Patrick)前年尾迎娶比自己年輕12年的石詠莉(Sukie),人前人後都好恩愛。不過,今日有報道指Patrick與舊愛李施嬅(Selena)拍拖期間,曾共同撫養過兩隻狗Snowy(白色)和Naughty(灰色),日前Patrick帶埋兩隻「定情狗」私會李施嬅,結果辣㷫老婆大人石詠莉!Sukie在ig狂呻﹕「這麼多年來我一直都在看着,而我一直都在沉默,我的沉默並不代表我沒有任何感覺。記着,我也是有我的底線!」



《蘋果》今日聯絡上石詠莉,她在電話中態度輕鬆說:「完全冇(介意)!」與狗狗感情ok?她說:「係,我都好錫佢哋。」Sukie亦有兩隻狗仔,其中一隻早前離世,現在「一家五口」。她稱一直知道兩隻狗是Patrick和李施嬅拍拖時候購買,她說:「Patrick唔係畀番佢(李施嬅),之前佢哋一齊養,我知㗎呢啲嘢。Selena會間中見下(狗仔),因為工作較忙,大家互相照顧。」



咁大方?Sukie說:「因為佢哋真係朋友,雖然之前拍過拖,但都可以做番朋友,每個人都有過去,冇所謂,我好清楚佢(Patrick)為人。」原來Patrick還將李施嬅介紹給老婆認識,令二人也成為朋友,Sukie說:「我同Selena都係朋友,有傾偈,仲試過三個人一齊食飯,佢人好好㗎,有時送面膜畀我添,哈哈。」



至於ig的感慨留言,Sukie表示近日聽到身邊好多閒言閒語,令自己情緒低落。她解釋:「做娛樂圈有時都聽到好多閒言閒語,我同Patrick好多時都係聽完算數,一笑置之,但做人都有底線,我沉默,但我都係有感覺嘅人。」問到幾時生小朋友?她說:「暫時工作為先,其他順其自然。做歌手條路唔易行,有機會就去做,現在錄緊新專輯,Patrick都要幫我做唱片總監。」



每晚送5萬!星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



鄧健泓被指帶「定情狗」私會舊愛李施嬅。(ig圖片) 李施嬅與鄧健泓曾經拍拖5年,雖然之後與不少有錢人傳過緋聞,但全部得個桔。 (ig圖片) 李施嬅與鄧健泓曾經拍拖5年,雖然之後與不少有錢人傳過緋聞,但全部得個桔。 (ig圖片)
Patrick經常帶Snowy(狗)出街。(ig圖片)

Patrick經常帶Snowy(狗)出街。(ig圖片)
鄧健泓和石詠莉於前年尾結婚。 (ig圖片)

鄧健泓和石詠莉於前年尾結婚。 (ig圖片)
Patrick同老婆人前人後都好恩愛。 (ig圖片)

Patrick同老婆人前人後都好恩愛。 (ig圖片)
Sukie表示不介意老公與舊愛仍有聯絡,明白每個人都有過去,真係賢妻!(ig圖片)

Sukie表示不介意老公與舊愛仍有聯絡,明白每個人都有過去,真係賢妻!(ig圖片)
Sukie曾在ig狂呻(ig圖片)

Sukie曾在ig狂呻(ig圖片)

鍾意就快D Share啦!