掃呢頁CODE去手機

2019年1月27日 星期日

演藝界好友追思一代名導林嶺東遺願拍自身領悟 張家輝:冇人幫佢做到 __,張家輝,林嶺東,

林嶺東追思會上,眾人盡量分享開心事,氣氛未有太過嚴肅。
林嶺東追思會上,眾人盡量分享開心事,氣氛未有太過嚴肅。80年代拍攝《風雲》系列電影聞名的導演林嶺東上月29日猝逝,終年63歲。杜琪峯及徐克等組成的林嶺 ...


80年代拍攝《風雲》系列電影聞名的導演林嶺東上月29日猝逝,終年63歲。杜琪峯及徐克等組成的林嶺東追思委員會,昨日在中環舉行追思會,多位演藝界好友出席憑弔。張家輝出席追思會時,透露林嶺東正籌備一部講述自己人生領悟的電影,兩人也已經開會,問到會否替對方完成遺願時,家輝無奈地說:「冇人幫佢做到。」

相關新聞:接戲要自由 太太影響大

著名導演林嶺東上月29日於馬鞍山寓所猝逝,終年63歲,其家人於本月9日已為他低調設靈,並翌日舉殯。由林嶺東好友杜琪峯、徐克及岑建勳等組成林嶺東追思委員會,昨日在中環為林嶺東舉行追思會,張家輝、古天樂、黃秋生、盧海鵬、林家棟、郭藹明等多位圈中好友都有出席悼念。

張家輝讚揚林嶺東對香港貢獻巨大,令香港電影可以揚名海外,又透露早前正與林嶺東籌備新戲:「以前住佢隔籬屋,但大家都唔係太了解對方。好不幸亦都好有幸地,佢想籌備一部電影,講述佢自己嘅人生領悟,好有幸咁搵咗我去拍。」家輝坦言上月仍有繼續與林嶺東及監製開會,所以接到林嶺東離世的消息時,心情非常複雜:「一個朋友、一個咁好嘅導演,一個準備開嘅project,乜都冇晒。」



張家輝(左)與黃秋生追思好友林嶺東。 張家輝(左)與黃秋生追思好友林嶺東。
杜琪峯與林嶺東相識四十多年,難掩悲痛。

杜琪峯與林嶺東相識四十多年,難掩悲痛。
著名導演林嶺東上月29日猝逝家中,終年63歲。

著名導演林嶺東上月29日猝逝家中,終年63歲。

共通點促成合作

家輝透露原拍開動作戲的林嶺東,今次想反過來拍文戲講述自己的看法:「今次大家傾咗咁耐,佢係一個好愛太太嘅男人,太太咁多年都好支持佢,同埋佢同杜生又係青梅竹馬,因為呢個戲了解佢多咗。」問到會否替林嶺東完成電影,家輝說:「呢個係佢嘅領悟、人生感受,其實冇人操控到,係佢前半生同後半生嘅睇法,冇人幫佢做到呢個遺願。」

家輝與林嶺東惺惺相惜,合作也是因為他們的共通點,就是遇到覺得正確的事情會不顧一切,他透露:「個project唔係演番林嶺東,而係一個警探,個警探做人嘅宗旨就係佢前半生嘅領悟。」

相關新聞:任達華為悼好友改航班



古仔以全身黑裝出席追思會。

古仔以全身黑裝出席追思會。
徐克曾與林嶺東及杜琪峯聯合執導電影。

徐克曾與林嶺東及杜琪峯聯合執導電影。
鄧英敏與同期藝訓班同學寫詩悼林嶺東。

鄧英敏與同期藝訓班同學寫詩悼林嶺東。

杜琪峯:從未失聯

杜琪峯代表委員會接受訪問,他表示:「多謝大家關心,阿東係一個熱愛電影嘅工作者,平時生活簡單、低調,佢嘅葬禮跟番佢屋企人嘅安排,盡量簡單、平靜舉行。」杜琪峯透露在追思會上都會盡量分享開心事,因為林嶺東是個開朗的人,不會想見到朋友為他不開心︰「今日畀大家回憶番同阿東開心嘅日子,所以林太攞咗阿東生前嘅酒嚟同大家分享,藉住今日嘅追思會,希望大家友誼長存。阿東嘅離開令大家更團結,希望大家珍惜現有、活在當下,生活都總要過。」



林嶺東曾為新藝城導演,麥嘉到場悼念。

林嶺東曾為新藝城導演,麥嘉到場悼念。
張艾嘉為追思委員會成員之一。

張艾嘉為追思委員會成員之一。
郭藹明戴上口罩現身林嶺東追思會。

郭藹明戴上口罩現身林嶺東追思會。

與林嶺東識於微時的杜琪峯,難掩痛失摯友的傷感,坦言心情未平復︰「其實都冇得好番嘅,呢個係我四十幾年嘅朋友,我哋由73年相識到𠵱家,好多接觸,無論佢喺邊度返嚟,佢都會搵我食飯,45年嚟都冇試過失聯,亦冇拗撬,佢嘅離開更加令我覺得所有嘢冇我想像中咁簡單,嚟得快就去得快。」

採訪︰張俊銘

攝影︰仇志德




鍾意就快D Share啦!