掃呢頁CODE去手機

2019年1月29日 星期二

陳豪:陳豪大仔囡囡齊齊中招 貼退熱貼扁晒嘴 __,陳豪,

最近流感肆虐,不少市民中招,鍾欣潼、譚詠麟及田蕊妮都不幸先後身中流感,陳豪與陳茵媺擁有兩子一女,自然要高度戒備防流感,早前與女兒出街時還一家三口齊齊戴 ...


最近流感肆虐,不少市民中招,鍾欣潼、譚詠麟及田蕊妮都不幸先後身中流感,陳豪與陳茵媺擁有兩子一女,自然要高度戒備防流感,早前與女兒出街時還一家三口齊齊戴上口罩,怎料仍是囡囡仍是不敵病魔!

日前陳豪趁不用工作,帶同大仔及細女前往中環睇醫生,診症後兩個小朋友頭上都貼了退熱貼,特別的是當日天氣不算熱,途人都穿上衞衣及長恤衫,但陳豪及一對子女都穿上短袖衫褲散熱,陳豪化身大力爸B單手抱住大仔Aiden,兒子全身無力軟癱在爸爸膊頭上,嘴扁扁相當可憐,女兒Camilla則由工人抱住,病到兩眼無神晒出大對小肉髀。雖然忙於照顧子女,但親民的陳豪發現記者時仍笑笑口打招呼,之後才匆匆上車。

此外,同為人父母的張頴康與太太麥雅緻日前帶同一對子女到尖沙咀區出巡商場,囡囡和太太均戴上口罩抗流感,之後都有除低口罩一家四口合照,張頴康表示此行是要買魚缸給女兒:「小豆秋季旅行撈到三條金魚,我哋應承咗佢如果新一年冇死,竟買個魚缸。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!