網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月23日 星期三

許廷鏗:【避談係咪處男】許廷鏗畀巴西妹突襲啜爆 __,許廷鏗,

Alfred喺記者會上突然被外籍女郎攬實啜爆!歌手許廷鏗(Alfred)於旺角為3月舉行的「許廷鏗再見智慧齒演唱會2019」舉行記者會,席間他表示個唱 ...


Alfred喺記者會上突然被外籍女郎攬實啜爆!


歌手許廷鏗(Alfred)於旺角為3月舉行的「許廷鏗再見智慧齒演唱會2019」舉行記者會,席間他表示個唱海報的唇印概念來自林海峰(Jan),並自爆Jan曾表示「大家以為你係處男」,故大會突安排一名外籍女郎登場,主動向Alfred獻吻,全場嘩然,當事人更顯得相當尷尬。

Alfred受訪時表示仍「驚魂未定」:「未試過同外國人有咁親密嘅行為,亦未試過咁多人、咁公然,連螢幕初吻都未有,我Dry足8、9年喇。本來以為呢啲行為最多留喺紅館。(咁現實中有初吻啩?)中學同鄰校女生,不過真係好尷尬,頭先台後我同個女仔講『Welcome to Hong Kong』,佢原來嚟自巴西。」談到「處男」問題,許廷鏗未有正面回應,只笑說:「咁我都係有人生閱歷嘅人。(好多經歷?)有啲啦。(快啲脫單?)都係紅館行先,要諗都四月後拍喇。」

記者會上,汪明荃、鄭裕玲、謝安琪等拍片支持Alfred,謝安琪更搞笑謂:「你仲食肥膩嘢唔操弗自己?咁我就攞藤條『fit』你!」Alfred笑言:「佢好好,亦係個好成功嘅例子,生完好似冇生過咁。(你食好多嘢?)係,不過都瘦咗,差5磅就達標。」他謂要多謝一眾圈中好友的幫手,又表示會「投桃報李」:「佢哋嚟睇牙隨時都得!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!