網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月12日 星期六

【鄧碧雲令佢開竅】盧宛茵當年主動與新聞王子提離婚:相處得辛苦 __,盧宛茵,

盧宛茵同車淑梅暢談往事。
早前獲大台「專業演員大獎」嘅盧宛茵(MadamLo),接受港台車淑梅《舊日的足跡》訪問,分享演藝及生活往事。談到佢點解叫Madam,佢笑話冇諗過要做警 ...


早前獲大台「專業演員大獎」嘅盧宛茵(Madam Lo),接受港台車淑梅《舊日的足跡》訪問,分享演藝及生活往事。談到佢點解叫Madam,佢笑話冇諗過要做警察除暴安良,但事緣一次電視台嘅工作人員問佢點稱呼,佢就揀咗Madam嘅叫法夠正氣。



盧宛茵年青時曾經喺日本公司工作,但受盡白眼,於是佢把心一橫報考藝員訓練班。加上佢自小就喜歡戲劇同東洋藝術,佢最愛嘅演員係三船敏郎,偶像就係黃曼梨(Mary姐)。佢話Mary姐無論演惡家婆定慈母演技都無懈可擊,佢視對方為學習對象。喺藝訓班實習時首個民初劇就遇到Mary姐,仲被偶像讚佢夠淡定。



盧宛茵當年拍《朱門怨》一劇演二少奶,一炮而紅,喺化妝間遇到第一代新聞王子何鉅華,佢話︰「係命運,大家忙住化妝,幾次之後佢主動打招呼,我哋就開始發展。當時我已經22歲驚「攝灶罅」,於是拿拿聲嫁,父母畀我極大嘅自由,跟住我就變成何太。」



婚後盧宛茵全心投入做家庭主婦,可惜最後婚姻緣盡,佢認為雙方相處得辛苦,長痛不如短痛,12年婚姻結束,佢帶住兩子一女,主動提出離婚,現在佢與三子女及四個孫,生活美滿。盧宛茵同前夫多年來甚少聯絡,通常由子女聯絡對方。離婚後,盧宛茵冇男朋友,亦無追求者,佢同車淑梅笑話︰「不如你介紹一個畀我哈哈哈!我好滿足,有兒女同孫,仲攞埋獎。」佢仲好羨慕一些圈中人戴四方帽,佢笑謂可以一嘗做榮譽博士嘅滋味就好。



離婚後盧宛茵復出拍《季節》,經常感到唔開心,曾對鄧碧雲談及這種情緒,點知鄧碧雲叫佢唔好「時時懷舊、掛住舊時」,只會令自己傷感,叫佢放眼未來同現在,頓時令佢開竅。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



盧宛茵表示同前夫何鉅華冇聯絡。 盧宛茵表示同前夫何鉅華冇聯絡。
離婚後,盧宛茵復出拍《季節》經常唔開心,獲鄧碧雲提點而開竅。(資料圖片)

離婚後,盧宛茵復出拍《季節》經常唔開心,獲鄧碧雲提點而開竅。(資料圖片)
當年盧宛茵(後排右二)拍《朱門怨》一炮而紅。(資料圖片)

當年盧宛茵(後排右二)拍《朱門怨》一炮而紅。(資料圖片)
佢同女兒感情要好。(資料圖片)

佢同女兒感情要好。(資料圖片)
盧宛茵暢談點解叫Madam 。(資料圖片)

盧宛茵暢談點解叫Madam 。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!