掃呢頁CODE去手機

2019年1月2日 星期三

【壹夢成真下集】 丁可欣好迷惘 周國賢儲起一個情緒銀行 __,丁可欣,周國賢,

【壹夢成真上集】丁可欣唔鍾意火雞姐周國賢:其實你壓到場有殺氣http://bit.ly/2ESjNOQ火:其實我以前認識Endy嘅時候,因為中學時好鍾 ...




【壹夢成真上集】 丁可欣唔鍾意火雞姐 周國賢:其實你壓到場有殺氣http://bit.ly/2ESjNOQ

火:其實我以前認識Endy嘅時候,因為中學時好鍾意Avril Lavigne,好鍾意rock music,第一次聽《搖滾叛徒》嘅時候,就開始認識佢,當時落街打波,會用喇叭播住首歌,去到後期知道Endy愈嚟愈多投入自己創作,包括作曲、作詞,好欣賞嘅才華就係,因為就算我未做歌手之前,成日都覺得自己嘅音樂,應該要自己盡量去投入。早前自己經歷一啲情感問題,最近不斷聽呢首歌,真係令我覺得 我唔識得形容當中感覺,但喺音樂中感受到自己,我覺得係音樂神奇之處,可以聯繫所有人。

周:明白,首先好多謝你,《搖滾叛徒》呢首歌自己都好多年無聽過,甚至有少少唔記得咗呢首歌。

火:你以前嘅創作,同你最近推出嘅兩首歌,《錢七》係咪講關於兄弟情嘅歌曲?

周:《錢七》係我隊band結他手高佬寫嘅一首歌,呢首歌其實係講我同佢喺紐西蘭成長嘅90%真實片段。

火:自己創作對上三首歌嘅時候,因為都將自己內心世界打開,我發覺其實有種恐懼,反而對住自己創作嘅作品時,都有一刻驚抽離唔到,但當歌曲推出後,我覺得的確可以透過自己創作,然後幫自己解決咗一啲心理關口,因為我覺得自己都幾容易受心理關口影響,但有時會覺得,如果啱啱開始創作都會有呢啲情況,你一直以嚟咁多起伏嘅時候,其實喺邊個位搵番繼續或者鼓勵自己嘅方法,因為自己有時候都會好迷惘。

周:我覺得首先要去盡,我唔知你有冇睇過Lady Gaga有套紀錄片,有一部分關於佢嘅創作過程,佢話每一次作曲就好似要打開個心,拎啲感覺出嚟咁樣,而我相信每一位從事創作嘅朋友都會有類似經歷,所以我嘅建議係當你決定打開個心,赤裸裸拎嗰種感覺出嚟嘅時候,就要全情投入唔使驚。反而每次咁樣做完之後,其實會療癒咗一啲情緒上嘅問題,可能係閉塞咗嘅情緒,我覺得係咁樣。

火:有時會諗,創作音樂時會建基於自己嘅實質情緒,令你產生一種創作靈感,定係會包含好多幻想元素,你會係點樣嘅?

周:兩樣都有嘅,但有時都可以有啲角色扮演,我覺得經驗好緊要,友情好愛情又好,開心與唔開心嘅嘢,呢十幾年我自己都儲起咗一個情緒銀行,而家寫歌嘅時候好似執藥咁樣,嗰件事未必百分百真實,可能有20%係發生咗一件事令我想寫呢首歌,其餘嗰啲就會喺情緒銀行攞啲情感出嚟,呢個係我編曲同寫歌嘅方法。

火:雖然係第一次見面,但透過唔同社交平台,我一直都跟有留意佢嘅動態,好搞笑嘅係,我真正見到你之前,身邊嘅同事都會同我講,佢可能會有啲慢熱,你講多啲嘢啦,但我發覺唔係呀,其實無嗰種狀態,我覺得幾好。

周:經過我哋深入嘅談話之後,你俾我感覺最初係我有啲驚,因為你有時說話都幾兇狠,喺網上見到,所以我今日反而係有啲緊張,佢會唔會好harsh,會點樣呢?但係又唔會喎,你頭先所講嘅,例如做自己想做嘅事,或者經歷緊嘅關口,我都覺得你因為緊張呢件事,因為你好想做好呢件事,所以先會遇到一啲自己衝破到嘅難關,但我知道你一定得嘅,我感覺到你有一股熱誠,所以大家期待火雞姐未來嘅創作,跳舞又好,唱歌又好。

火:多謝你。

周:因為節目開始之前我好驚俾你打,所以我心口已經鑲咗鋼板,呢個係我啱啱新推出嘅,其實係去年《銀河鐵道之夜》嘅原聲CD,請笑納。

火:多謝你呀,好彩我都有備而嚟,同我偶像梗係要有自己作品,呢個就係《剩下我的回憶裡》嘅CD,佢係一本簿嚟嘅,所以你畫花佢又得,寫啲感覺又得,因為我嘅意念係回憶,我覺得回憶除咗可以係影相,或者感覺、說話之外,寫嘢都係一個非常好嘅方法,所以係一本記事簿嚟嘅。

攝錄:王志明、吳斯金

採訪:肥A

相關文章:

【壹夢成真撐病歌迷】衛蘭親落時代busking 撐IgG4病患者陳康健(上集)https://nextplus.nextmedia.com/news/latest/20180523/588257

【壹夢成真】衛蘭落時代busking 撐IgG4病患者陳康健(下集)https://nextplus.nextmedia.com/news/ent/20180523/588269

【壹夢成真】帶聽障女生過澳門 睇偶像側田演唱會(上集)https://nextplus.nextmedia.com/news/latest/20180613/593310

【壹夢成真】澳門直擊 聽障女生方包搞到側田眼濕濕(下集)https://nextplus.nextmedia.com/news/latest/20180613/593330

【壹夢成真★同偶像合唱】街唱Judas好聲音 偶像關家姐出山jam歌支持(上集)https://nextplus.nextmedia.com/news/latest/20180407/579842

鍾意就快D Share啦!