網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月25日 星期五

譚凱琪:開旅遊節目?譚凱琪日本尋道戒壞本性 __,譚凱琪,

Zoie曾經喺日本留過學。無綫藝人譚凱琪(Zoie)憑劇集《大帥哥》人氣急升,演日本間諜的她重拾對日本文化的熱愛,早前特別到當地上堂學藝,新一年亦有連 ...


Zoie曾經喺日本留過學。


無綫藝人譚凱琪(Zoie)憑劇集《大帥哥》人氣急升,演日本間諜的她重拾對日本文化的熱愛,早前特別到當地上堂學藝,新一年亦有連番增值大計,望事業更上一層樓!

譚凱琪在《大帥哥》中演張衞健其中一位太太「天嬌」,真實身份是日本間諜,演技獲大批網友激讚,被殺一幕更哭崩全城!曾到日本留學的Zoie,直言拍畢劇集後再度觸發對日本的情意結,特別到福岡、熊本及長崎學茶道、書道及畫畫。Zoie說:「之前趁有時間去日本,日日安排自己學嘢,好充實!最難係學茶道,老師80幾歲想承傳呢種傳統,好多禮儀學極都學唔晒。我性格本身有啲急躁,但現場個個好認真、好嚴肅,都訓練到我耐性。」

問到有否打算做「日本通」拍節目或出旅遊書?Zoie表示未有想得太遠,現階段先進修好日文,新一年亦有很多增值大計,例如學泰拳應付動作戲:「有啲劇要有動作,自己學定先,起碼拍出嚟都似啲,唔好拖累人嘛!」她又打算提升對於造型的Fashion Sense,希望打扮得更Sharp醒。

演慘情戲做喊包

Zoie加入TVB後劇接劇,在《EU超時任務》中引得男拍檔動L成為熱話,《不懂撒嬌的女人》中則演活強悍OL媽咪,到《大帥哥》才成為她迄今最滿意的角色,她亦希望陸續再有好發揮,例如在《包青天再起風雲》中的慘爆角色:「故事好坎坷好沉重,八成以上都係喊,每次開工都好低落,係咁耐以來最慘嘅一個角色,好期待播出!」

髮型:Haysses@Hair

場地:南瀛水產/Barry@relaxdearhk

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!