網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月2日 星期三

【瘋狂負評】陳詠謙奪填詞人大獎 網民鬧爆:填得多就拎到,唔代表咩 __,陳詠謙,

陳詠謙今晚奪得叱咤填詞人大獎,佢喺台上講到如果佢攞到呢個獎,會有幾多人噓佢,而陳詠謙所講嘅事,的確喺網上發生。相關新聞:【叱咤頒獎禮】播出昔日彈結他片 ...


陳詠謙今晚奪得叱咤填詞人大獎,佢喺台上講到如果佢攞到呢個獎,會有幾多人噓佢,而陳詠謙所講嘅事,的確喺網上發生。

相關新聞:【叱咤頒獎禮】播出昔日彈結他片段 盧凱彤:越簡單嘅chord係畀到快樂我



近日網上嘅討論區不斷出現有關陳詠謙嘅題目,好似有「一人一句陳詠謙X詞」、「嚴選陳詠謙垃圾作品之最」、「一人幾句 陳詠謙寫得最肉酸嘅歌詞」等等,而去到今日,更有「如果今晚叱咤將填詞人大獎頒畀陳詠謙,即係等於送香港樂壇入墳墓」。



所以到咗陳詠謙真係拎到填詞人大獎之後,網民就開咗個題目「X你老母陳詠謙拎填詞人大獎!」入面嘅網民留言主要係:「垃圾!」、「填得多就拎到,唔代表咩。」、「本身獎係應該有意義,正如喺香港做歌手上到紅館係一種證明,但時至今日可以數首歌作品都上到紅館,好多嘢其實變得好純粹,無意義。」

相關新聞:【首奪「至尊歌曲大獎」】監製舒文爆等咗20年 祖兒激動落淚



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent





 網民連日嚟不停批評陳詠謙 網民連日嚟不停批評陳詠謙
 一攞獎就有網民討論

一攞獎就有網民討論

鍾意就快D Share啦!