網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月17日 星期四

程芷渝:引程芷渝落搭學拳 黃澤鋒:要搵食㗎我 __,程芷渝,黃澤鋒,

程芷渝知道黃澤鋒為泰拳高手,黃澤鋒食住上話要學兩、三年先可以打擂台!藝人黃澤鋒和程芷渝在粉嶺拍攝節目,程芷渝就指因曾邀請黃澤鋒任節目嘉賓,所以與對方相 ...


程芷渝知道黃澤鋒為泰拳高手,黃澤鋒食住上話要學兩、三年先可以打擂台!


藝人黃澤鋒和程芷渝在粉嶺拍攝節目,程芷渝就指因曾邀請黃澤鋒任節目嘉賓,所以與對方相識一段時間。談到拍戲,最近有份在大製作演出的黃澤鋒就指片場有不少新人稱他作「鋒哥」,令他非常不習慣,程芷渝聞言即指對方稱她媽咪作「姐姐」,更笑謂:「明明佢就大你好多!」

知道黃澤鋒為泰拳高手的她又謂想跟對方學打拳,問會否怕痛時,黃澤鋒即搶答:「初初學點會痛!(引佢落搭?)係由淺入深!起碼打兩、三年先可以打擂台,都要搵食㗎我!」非常搞笑。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!