掃呢頁CODE去手機

2019年1月20日 星期日

簡淑兒@少女標本:唔使做?簡淑兒玩完返嚟再去日本旅行 __,簡淑兒,

簡淑兒近排好似真係幾得閒…藝人簡淑兒上午出席活動遲到,原來是因為帶病上陣:「有朋友喺外國返嚟,我跟佢哋返鄉下整乞兒雞,點知返嚟就低燒同咳,佢哋都病咗, ...


簡淑兒近排好似真係幾得閒…


藝人簡淑兒上午出席活動遲到,原來是因為帶病上陣:「有朋友喺外國返嚟,我跟佢哋返鄉下整乞兒雞,點知返嚟就低燒同咳,佢哋都病咗,好彩依家大家都好番好多。」

被傳不續約而遭經理人公司投閒置散的她,下星期又「組團」到日本旅行:「去滑雪,今次想試吓正式上堂。本來諗住農曆新年返美國探親,但發現機票好貴,所以都係留守香港,依家諗住同陳婉衡去露營。(叫屋企人返香港?)唔好意思,呀,因為媽咪都係啱啱飛返過去,不過佢哋肯返嚟嘅話,機票真係平好多!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!