掃呢頁CODE去手機

2019年1月4日 星期五

《十八樓C座》代表 賣聲最自在周老闆真身 金剛湊孫 __,金剛,

已屆85歲的「周老闆」金剛永不言休,去年底簽約新經理人,繼續賣靚聲賺錢帶孫仔飲茶。
已屆85歲的「周老闆」金剛永不言休,去年底簽約新經理人,繼續賣靚聲賺錢帶孫仔飲茶。【娛樂人物】在商台廣播劇《十八樓C座》飾演「周老闆」的金剛已年屆85 ...


【娛樂人物】

在商台廣播劇《十八樓C座》飾演「周老闆」的金剛已年屆85歲,但他堅持活到老,做到老,自食其力。金剛去年覓得新經理人,決意在演藝路再向前走,他希望主力賣聲,全因感覺最自在。金剛日前接受《蘋果》專訪,坦言希望趁有能力可以賺多一點錢:「我有人工嗰日,孫仔周日有茶飲。」與一對乖孫嘆茶敍天倫之樂。

採訪:比華利

攝影:沈健程

相關新聞:【諷刺時弊】《十八樓C座》紀念林彬

商台長壽廣播劇《十八樓C座》播放超過半世紀,要數劇中的靈魂角色,非「周老闆」莫屬。原名周朝杰的金剛,聲演周老闆多年,日前他在一家茶餐廳接受《蘋果》專訪。訪問當日,「周老闆」金剛跳出直播室,坐鎮收銀櫃枱,幫手聽電話落單,大過老闆癮,霸氣的金剛更向夥計大講口頭襌「你黐筋」、「你家山發!」入型入格。



金剛加入廣播界64年,他坦言入行初時生活掹掹緊。 金剛加入廣播界64年,他坦言入行初時生活掹掹緊。
金剛非常痛錫一對乖孫,爺孫關係融洽,他不時帶孫仔孫女去嘆茶。

金剛非常痛錫一對乖孫,爺孫關係融洽,他不時帶孫仔孫女去嘆茶。
《十八樓C座》開播逾五十年,一直廣受聽眾歡迎。資料圖片

《十八樓C座》開播逾五十年,一直廣受聽眾歡迎。資料圖片

茶餐廳啱香港

金剛笑言跟周老闆已連為一體,街坊跟聽眾都會這樣親暱叫他:「𠵱家好少人叫我金剛,自從做咗《十八樓C座》周老闆,好多人都叫我周老闆,我真名叫周朝杰,更加冇人知。」金剛直言對茶餐廳有着情意結:「我好鍾意茶餐廳,起碼經濟條件對我嚟講啱晒,我哋入息唔多,嚟茶餐廳食嘢又平又抵,啱晒我哋香港人。」

問到金剛打出周老闆的生招牌,可曾想過現實中也要經營一間「周記茶餐廳」?金剛說:「老實講,我只係戲裏人物,我本人邊有資格開一間舖,本錢唔少,開得一間,我就唔使去做廣播事業,為咗生計當係一份職業。之前退休幾徬徨,簽約簽咗二十幾年,𠵱家雖然唔係正職,希望繼續有得做,1954年入行到𠵱家,希望𠵱家仲咁好聲,將好聲帶畀大家,呢件係咪一件好事。」

相關新聞:85歲做Gym保體魄



小人物隨處有

周老闆在廣播劇中諷刺時弊,代表周老闆的金剛說:「我冇立場,其實周街都有周老闆,佢就係簡單一個小人物,茶餐廳老闆多數鹹鹹濕濕,鍾意打牙骹,噴口水,見靚女招呼吓,見啲阿爺阿婆就唔招呼,嗰啲小人物,香港隨處都係。」

金剛在21歲進入社會,第一份工是巴士售票員,但他越做越覺得工作古板兼沒有前途。機緣巧合下,轉到港台做藝人,1964年跳槽商台,月薪只有500元:「掹掹緊㗎,咁以前每年加啲,我咁多年資歷,無謂講加咗幾多。我𠵱家唔做,我下個月就冇糧出,咁即係冇得食,我唔係政府工,我哋冇長糧,我哋公積金唔多。」

商台視他如瑰寶,退休後繼續聘用,金剛樂於活到老,做到老,學到老,去年底他更簽約新經理人,希望今年有新發展:「我仲想有新嘗試,除咗做廣播劇,仲做出面嘢,拍戲客串乜都得,有人搵咪做。」金剛不計較薪酬:「你認為我值幾多咪畀幾多,經理人話我值幾多就幾多。我唔食得幾多,當然希望將自己嘅嘢貢獻畀大家,所以我好多謝經理人,希望佢做好啲,幫我搵多啲,互相得益。好似當年打工捉襟見肘,我就唔想啦。簽咗經理人同我搵多啲錢,我有人工嗰日,孫仔周日有茶飲,仲整多兩碟炒麵。」



聲帶靚唔戒口

中氣十足的金剛至今仍聲如洪鐘,他笑說:「我85歲啦,但唔似伯爺公聲,我講嘢好快,把聲咁好,多謝媽咪生我咁好聲帶,我感覺老咗把聲仲越響。我冇戒口,冇食補品,去飲茶必食炸春卷、炸芋角,唔係煎炸,我唔食,熱氣嘢我先食,凍熱都飲,乜都食,咖喱仲啱呀。」做廣播劇多年,金剛只試過兩、三次出現喉嚨敏感,但一日即痊癒:「我可以用丹田講嘢,用聲演繹周老闆。」

雖然天生靚聲,金剛卻不愛唱歌,也不愛做旁白,只愛聲演:「我做演員時,都唔鍾意做小生戲,小生同女主角談情說愛,傾偈咁大聲,嚇親隔籬嗰個小姐。我把聲冇辦法溫柔,開聲就咁大,𠵱家三分一聲咋,自己喺肚裏調校聲調,扮老聲沉咗,惡就大聲啲,斯文都唔斯文得去邊,我冇斯文聲。」多年來金剛都主力賣聲,全因他覺得聲演工作比較輕鬆:「最自在淨係賣聲,如果賣埋身咪拍電影囉,時間長,我最怕要等埋位,不過有錢收最緊要。」

場地提供:金記冰室




鍾意就快D Share啦!