掃呢頁CODE去手機

2019年1月3日 星期四

甄詠珊:C1:甄詠珊遭投訴擾民搵屋搬 __,甄詠珊,

各執一詞!前女子組合成員甄詠珊搬入西貢村屋半年,被鄰居投訴犯下「三宗罪」,除了疑僭建「玻璃屋」及佔用公地外,甄父講電話時亦因聲浪太大造成騷擾!她回應時 ...


各執一詞!


前女子組合成員甄詠珊搬入西貢村屋半年,被鄰居投訴犯下「三宗罪」,除了疑僭建「玻璃屋」及佔用公地外,甄父講電話時亦因聲浪太大造成騷擾!她回應時自認非麻煩住客,反駁有關指控並自爆父親撞聾,希望大家能包容長者。

現年38歲的甄詠珊,憑劇集《果欄中的江湖大嫂》中粗魯女「惡人菊」一角而入屋,但現實中的她則是獨養一家六口的孝順女。不過昨日有讀者陳小姐爆料,指甄詠珊去年8至9月時為其西貢村屋寓所進行裝修,但外圍疑加建玻璃窗的僭建物,聲稱屋宇署曾發信要求清拆但冇人理會,屋前又霸佔他人土地放置私人雜物,包括晾衫架、休憩枱、椅及門前的花槽。讀者又不滿她的父親經常在早上8、9時及晚上11時,在門外使用免提聽筒大聲講電話,對附近居民構成極大滋擾,曾有居民好言相勸但未見改善。

低調處理「玻璃屋」

記者昨日聯絡甄詠珊,提到涉嫌僭建問題時,她只說:「低調處理緊㗎喇!我屋企啲事,唔使同外人交代囉!唔關其他人事。」至於被指佔用公用地方,她統統否認:「嗰啲地方係我可以用嘅,佢哋可以去查吓,同埋上手業主都話我可以用!所謂『嗰啲雜物』可能係指個花槽,其實嗰啲係上手業主留落嚟,只係我見啲花盆爛晒,我先加個欄圍住整靚啲、美化個環境。如果要清咗去,我都要問吓人哋先,因為唔係我嘅財物。」

指父撞聾 望包容長者

至於其父講電話的聲浪過大,甄詠珊指多次公開向受影響人士致歉,解釋年屆60多歲的父親聽覺較差,故說話較大聲:「我都話爸爸撞聾,所以講嘢係會大聲咗啲。(勸佢細聲啲?)我都冇辦法,人一定會老!有人嘅心地好,可以包容老人家。」問到可曾收到鄰居投訴?她表示搬入上址半年未收過投訴,平時與鄰舍都有點頭微笑示好,父親更是友善待人:「早前打風,出面啲樹冧晒,阿爸都幾十歲人,佢都出去斬樹同清理垃圾!隔籬屋個女仔驚四腳蛇,阿爸都幫佢去捉。」又指希望投訴問題可私下解決,但已經與家人商量,或考慮搬屋息事寧人。

事後,記者再聯絡讀者陳小姐,對於甄詠珊指沒有挪用公眾地方,她說:「唔使去田土廳查,只要問街口地產舖就知!如果啲地方係佢嘅,應該喺花槽外再加個圍欄,唔會好似依家咁囉!」

賣肉不成簽無綫再發圍

甄詠珊(前名甄穎珊)於2004年被歌神許冠傑發掘而入行,兩年後參選亞洲小姐,期間自爆曾跟黃宗澤拍拖而成為焦點,但最後還是落選。翌年,她與石詠莉及陳樂榣組成女子組合Freeze,並大走性感路線,她又直認隆胸,是香港娛樂圈少有公開承認改造的女藝人。

2010年,Freeze宣布解散,甄詠珊的演藝事業一度停滯不前,直至2016年底簽約無綫,獲得不少拍劇機會。

更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

http://orientaldaily.on.cc/


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!