掃呢頁CODE去手機

2019年1月15日 星期二

Cara G.:兩個月零收入搣積蓄!Cara G.湊3個B陷財困 __,Cara G.,

加油呀!去年11月宣布懷有第三胎的名模CaraG.,預產期為今年五月,她坦承第三胎並不在夫妻計劃之內,因此發現懷孕那一刻,感到十分驚訝,她笑言:「呢胎 ...


加油呀!


去年11月宣布懷有第三胎的名模Cara G.,預產期為今年五月,她坦承第三胎並不在夫妻計劃之內,因此發現懷孕那一刻,感到十分驚訝,她笑言:「呢胎係個好大嘅驚喜,絕對唔係我哋預計之內,尤其老公知道之後,差啲心臟病發。」眾所周知,在香港養兒育女開支龐大,三度當媽的Cara坦言面臨沉重的經濟負擔:「有兩個小朋友嗰時已經好有壓力!由於我同老公依家都係自由職業,佢係攝影師,我係Model,我哋每個月嘅收入都唔太穩定,所以都幾大壓力。其實喺香港生三個小朋友,真係好瘋狂!」

執二攤唔買玩具

Cara曾經歷至少兩個月沒有收入,只靠老公掙錢和她的積蓄維持生活開支,而第三胎的來臨令她壓力百上加斤。她透露現在習慣將每月一半的收入儲起,為三個小孩的將來生活積穀防飢,甚至寧願慳自己也要留最好給他們,實行三招慳錢大法,包括不買化妝和護膚品、向身邊的朋友承接小孩用品,以及讓小孩多親近大自然,以代替購買玩具,盡量減低開支。

報津貼小學

至於讀書方面,Cara自認無法送兩個女兒入讀私立小學,並直呼「冇可能」,只因學費實在難以負擔,故她打算為分別三歲和四歲的女兒報讀政府及津貼小學,讓她們多學習廣東話,她說:「我唔覺得會變成怪獸家長,小朋友喺呢個年紀,學習唔係最重要,我想佢哋盡情享受童年。佢哋依家開始返學,一日返三個小時,不過主要因為我要出去工作賺錢。如果我冇金錢上嘅煩惱,唔使工作嘅話,都會留佢哋喺屋企玩。」雖然Cara受到種種外來壓力,但她表示暫不打算搬離香港:「無論將來搬去邊都好,香港係我第二個家,我一生人絕大部分時間都喺香港度過。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!