網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月19日 星期六

曾航生:揭前度DJ梁安琪生活 曾航生娶妻生女享天倫 __,曾航生,梁安琪,

曾航生表示與太太結婚後生了一名女兒,與前度DJ梁安琪已失去聯絡。藝人曾航生接受電台節目主持車淑梅訪問,談及和DJ出身前女友梁安琪(Angel)能否「再 ...


曾航生表示與太太結婚後生了一名女兒,與前度DJ梁安琪已失去聯絡。


藝人曾航生接受電台節目主持車淑梅訪問,談及和DJ出身前女友梁安琪(Angel)能否「再見亦是朋友」?因在拍拖時傳是「男方靠女方」?曾航生坦言為對這些話很不開心,認為不需要在意別人的目光,亦不需要向人解釋,最重要是問心無愧,女朋友及親人知道自己的為人已經足夠。2012年,二人宣布分手,原因是當年Angel要參選議員,曾航生亦有幫忙派單張、叫口號,並擔任選舉經理,但漸漸發覺二人在工作、性格、生活上出現分歧,亦對某些行政工作有不同看法。

至今,曾航生依然讚Angel樣樣都好:「喺朋友口中知道佢生活穩定,搵到伴侶支持佢嘅工作,過住無憂嘅生活,祝福佢繼續過幸福日子。我哋已經冇聯絡,可能佢唔知我已經結咗婚,而且有個十個月大嘅囡囡。」他取出了一張手抱着囡囡的相片給主持人車淑梅看。原來他在三年多前已經結婚,太太名叫加菲。他說:「我哋喺工作上認識,有共同嗜好,本來我以為自己係宅男,冇本事賺大錢,冇人肯嫁!好彩認識到太太。夫妻相處就係要舒服,對方叻唔叻、威唔威一啲都唔重要。我哋冇大排筵席就係唔想煩大家,我嘅囡囡叫彤彤,又名『大棵菜』,因為佢好多頭髮,哈哈!」

2012年與Angel分手後,曾航生經歷了一段低潮期,幸好在街上遇到舊經理人,對方鼓勵他重返幕前,雖然他早已把歌衫全部棄掉,但也鼓起勇氣一試,免得天天對着四面牆。結果他在電視劇上有很好的發揮,演反派也演到不亦樂乎,令他更喜歡拍劇,而在工餘時,他說湊住兩個女──太太和囡囡便滿足了,因為他正追求「簡單便是幸福」的日子。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!