掃呢頁CODE去手機

2019年1月11日 星期五

【六美圖】宣萱Do姐晒相 網民讚46歲吳美珩散發優雅氣質 __,Do姐,吳美珩,宣萱,鄭裕玲,

宣萱同Do姐喺Ig貼相,網民焦點落在吳美珩身上。(網上圖片)
鄭裕玲(Do姐)圈中人緣甚廣,平時約開「至八會」成員飯聚,當然Do姐除咗「至八會」,仲有其他好姊妹,好似吳美珩、宣萱、丘凱敏、顧紀筠同劉曉彤,噚晚佢哋 ...


鄭裕玲(Do姐)圈中人緣甚廣,平時約開「至八會」成員飯聚,當然Do姐除咗「至八會」,仲有其他好姊妹,好似吳美珩、宣萱、丘凱敏、顧紀筠同劉曉彤,噚晚佢哋就約埋一齊同時發相,話「今次好特別」,仲同大家講新年快樂,兼齊齊tag「吳美珩」,見佢哋手上拎住好多嘢,未知係一齊分禮物,定係Do姐派禮物呢!?



之不過網民焦點卻落在吳美珩身上,大讚吳美珩keep得好好,仲係咁靚,指呢個組合係六美圖,紛紛留言「一眼看到吳美人」、「好想睇吳美珩做戲,細個睇佢做戲,咁多年都仲係咁靚」、「好耐冇見吳美珩」及「以前已覺得佢好有女人味」。無綫前當家花旦吳美珩曾拍《女人唔易做》及《妙手仁心II》等劇,2007年為富商老公王華麟生咗個女,便退出娛樂圈,之後再為老公生咗個仔,雖然吳美珩離開娛圈多年,不過同宣萱仍有聯絡,見吳美珩已為人母,優雅氣質不減,難怪唔少網民想佢復出拍戲。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent




鍾意就快D Share啦!