掃呢頁CODE去手機

2019年1月4日 星期五

【曾大罵對方係叛徒】 吳亦凡黃子韜跨年騷擁抱 破Exo 5年不和之恨 __,Exo,吳亦凡,黃子韜,

韓團EXO2012年出道時有12個成員,12人當中有4個中國人,不過後來走下一個走下又一個,而家EXO已經得返張藝興一個中國成員。當年第一個離團嘅就係 ...




韓團EXO 2012年出道時有12個成員,12人當中有4個中國人,不過後來走下一個走下又一個,而家EXO已經得返張藝興一個中國成員。當年第一個離團嘅就係而家叱咤中國Hiphop界嘅吳亦凡。2014年佢走返中國單方面向公司解約,令唔少Fans心碎,而當時仲係Exo成員嘅另一個中國成員黃子韜大鬧佢係叛徒,指佢背叛團隊,兩人關係從此破裂。點知一年未夠,黃子韜又向公司解約,返中國發展,被Fans鬧爆佢有口話人無口話自己。雖然事後佢有向吳亦凡道歉,但吳亦凡仍然無回應,甚至一直以來兩人都無再同台出現。

不過2019新年奇蹟出現咗兩位多年無聯絡嘅昔日好友,喺大陸嘅跨年演唱會上重逢,仲嚟咗個世紀擁抱。雖然明眼人都睇得出佢哋嘅擁抱仍然帶點尷尬,但事隔五年,兩人終於冰釋前嫌,Fans們好感動。唔知破冰後,佢哋會唔會有機會合作呢?

鍾意就快D Share啦!