掃呢頁CODE去手機

2019年1月1日 星期二

英超Fever:聽過佢個名未?曼聯新領隊可能係佢 __,曼聯,

曼聯喺新帥蘇斯克查上任後表現脫胎換骨,不過呢位挪威主帥合約只到季尾就完結,意味下季邊個執教仲係未知之數。英國《太陽報》爆料,曼聯行政總裁伍德沃德就物色 ...




曼聯喺新帥蘇斯克查上任後表現脫胎換骨,不過呢位挪威主帥合約只到季尾就完結,意味下季邊個執教仲係未知之數。英國《太陽報》爆料,曼聯行政總裁伍德沃德就物色新領隊計劃,已經有個周詳部署,頭號目標直指熱刺主帥普捷天奴,當然呢個計劃會有相當難度,所以伍德沃德同時有張4人後補名單,當中包括施丹、蘇斯克查、白蘭斯同馬高羅斯。

蘇斯克查依家人氣高企,由佢坐正相信球迷都唔會反對,施丹更加被曼聯迷視為「夢幻人選」,至於前法國領隊白蘭斯似乎係「冇得揀」之下嘅選擇,而且佢曾經效力過曼聯,球迷都有一定感情分,不過最後一個馬高羅斯到底係乜水?

現年42歲嘅馬高羅斯係德國人,目前執教奧地利班霸薩爾斯堡,2017年坐正主帥位置之前,一直只係教低組別球隊同青年軍,雖然首個球季即刻拎到聯賽冠軍,不過真正得到曼聯注意嘅原因,係佢上季帶領薩爾斯堡打入歐霸盃4強,而今季歐霸盃分組賽亦6戰全勝躋身32強。

馬高羅斯或者未為人熟悉,而且亦冇執教歐洲頂級球會經驗,不過佢有一個背景就相當吸引,原來佢球員時代效力緬恩斯,曾經分別喺2大名帥高普同杜曹領導下比賽,佢亦自稱受到高普啟發:「高普經常可以將自己嘅熱血傳畀球隊,我哋至今仍經常聯絡。」馬高羅斯喺薩爾斯堡踢鑽石型中場嘅442陣式,逼搶踢法亦好有高普味道,難怪畀曼聯睇中。

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 

支持本地運動員,一齊去「睇體」!

https://bit.ly/2DxX4XI 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!