網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月25日 星期五

英超Fever:一個難題 曼聯或焗住免費放走桑馬達 __,曼聯,

(GettyImages)英超曼聯個西班牙中場桑馬達到今季尾就會約滿,不過直到依家雙方都仲未傾掂新約,究竟呢位30歲中場下季會喺邊度,都真係好難估?查 ...


(Getty Images)


英超曼聯個西班牙中場桑馬達到今季尾就會約滿,不過直到依家雙方都仲未傾掂新約,究竟呢位30歲中場下季會喺邊度,都真係好難估?查實「紅魔鬼」係咪對於呢位腳法出色中場唔滿意,所以唔傾續約呢?答案當然唔係,只不過因為佢哋有個難題未拆解,所以唔可以同桑馬達傾出滿意答案囉!

據知,「紅魔鬼」係因為一向對30歲以上球員嘅續約政策特別謹慎,同時又因為球隊依家都仲未有正式坐正嘅領隊,為免新季球員方針同未來正式領隊有衝突,變相唯有放棄同球員傾太長嘅合約。由於桑馬達可以季尾免費離隊,根據英國傳媒指出,包括祖雲達斯、巴黎聖日耳門、巴塞隆拿同阿仙奴都對佢有興趣,如果曼聯再唔爽手,到時就後悔莫及喇!

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 

支持本地運動員,一齊去「睇體」!

https://bit.ly/2DxX4XI  


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!