網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月9日 星期三

英超Fever:費格遜有望復出教曼聯 同蘇斯克查合作! __,曼聯,

費格遜有望復出教曼聯?堅呀!不過大家唔使咁驚慌,費Sir只係計劃執教曼聯元老對拜仁慕尼黑元老嘅賽事啫!據英國傳媒爆料,今年係99年歐聯決賽20周年,曼 ...




費格遜有望復出教曼聯?堅呀!不過大家唔使咁驚慌,費Sir只係計劃執教曼聯元老對拜仁慕尼黑元老嘅賽事啫!據英國傳媒爆料,今年係99年歐聯決賽20周年,曼聯有意搵番當年對手拜仁慕尼黑踢番場紀念賽,目標就係搵番呢場經典決賽嘅全部人物齊齊重踢,包括前拜仁慕尼黑教練希斯菲特同判官「光頭球證」哥連拿。

至於焦點人物費格遜近期活躍球圈,據報佢已經答應會擔任曼聯主帥一職,而依家曼聯領隊蘇斯克查當年決賽有份入波,自然亦會參加呢場賽事,而且兩師徒老友鬼鬼,踢得成嘅話就勁有睇頭呀!曼聯希望呢場波安排喺5月26日上演,正正係20年前佢哋捧盃嗰日,拜仁慕尼黑球員亦有機會報番當年輸波之愁,何樂而不為?

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 

支持本地運動員,一齊去「睇體」!

https://bit.ly/2DxX4XI 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!