掃呢頁CODE去手機

2019年1月21日 星期一

張栢芝:【Fit到漏】栢芝產後極速收身 星爺攬纖腰 __,周星馳,張栢芝,星爺,

栢芝真係收身收得好快!11月誕下第三胎「小王子」的張栢芝,懷孕期時體重曾高達180磅,但產後短短兩個月已經極速收身,自從宣布咗小王子滿月後,栢芝就頻頻 ...


栢芝真係收身收得好快!


11月誕下第三胎「小王子」的張栢芝,懷孕期時體重曾高達180磅,但產後短短兩個月已經極速收身,自從宣布咗小王子滿月後,栢芝就頻頻亮相,佢為周星馳(星爺)的新片《新喜劇之王》配音,最近佢就同星爺去咗廣州宣傳新片。

產後復出的栢芝,身形恢復得唔錯,早前曝光的栢芝新相大多只係影上半身,而今次終於有全身相!穿上貼身連身裙嘅栢芝,明顯見番條腰,連星爺都忍唔住要攬下。栢芝又穿上及膝長Boots,大晒「絕對領域」,而且手腳依然纖幼,短短兩個月有如此成績,栢芝真係可以出書教人產後收身!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!