網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月28日 星期一

徐子珊:玲瓏浮凸!徐子珊愈嚟愈Fit 原來因為咁? __,徐子珊,

邵氏網劇《守護神之保險調查》演員徐子珊到葵涌參與「慶團年盆菜宴」探訪長者,子珊「S」身形愈來愈突出,原來與正修讀心理學碩士有關,她笑說:「冇特別去ke ...


邵氏網劇《守護神之保險調查》演員徐子珊到葵涌參與「慶團年盆菜宴」探訪長者,子珊「S」身形愈來愈突出,原來與正修讀心理學碩士有關,她笑說:「冇特別去keep fit,只係食少咗嘢,因為依家讀緊心理學碩士最後一年忙緊寫論文,壓力都好大,自己都好緊張,食少咗嘢。」就連新年放假也要寫論文:「之前試過一邊拍劇入邊返學都幾辛苦,所以想趁新年嘅假期寫論文,因為新年之後都要開劇。」

問到她可有輔導一下腳傷的黃宗澤?她笑說:「我諗佢冇創傷後遺症,佢冇事啦。我都未有資格去輔導人,遲啲可以做吓心理醫生或者病人角色。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!