掃呢頁CODE去手機

2019年1月7日 星期一

【HMV股東會】蕭定一缺席 蕭若元:兩父子有今生冇前世 __,蕭定一,

蕭若元
HMV數碼中國(8078)今日舉行周年股東大會,不過,主席蕭定一未見現身,其父蕭若元反而有出席易還財務(8079)的周年股東大會,並於會前接受傳媒訪問 ...


HMV數碼中國(8078)今日舉行周年股東大會,不過,主席蕭定一未見現身,其父蕭若元反而有出席易還財務(8079)的周年股東大會,並於會前接受傳媒訪問。對於自己會否在財務上支援兒子,蕭若元坦言:「恐怕我冇咁大力量」。



易還財務主席蕭若元表示,自己從不過問兒子蕭定一的生意,但他認為「HMV係好難做嘅生意,Day1已覺得賣碟生意越來越少,實體店都難做啦,呢啲嘢都係網上download(下載)」。他亦不看好中國娛樂事業,「中國娛樂事業又係啲急凍嘢,大陸娛樂公司畀政府追稅追得好緊要」,自己近年亦甚少出席娛樂事業相關活動,如慶功宴。



對於自己會否在財務上支援兒子,他說:「恐怕我冇咁大嘅力量」;至於兒子有否向他求助,他未有直接回應,只謂:「仔就係仔,兩父子有今生冇前世」,蕭定一今年44歲,36、37歲已給予他完全獨立的空間,大家業務多,無可能過問太多細節。



蕭定一旗下HMV數碼中國(8078)旗下香港零售店上月全線結業及清盤。其後公司發公告表示,擬出售旗下內地影院業務。



記者:邱曉欣



investMAN

For People of Style & Substance

掌握理財智慧 感受生活品味

http://facebook.com/investMAN.hk




鍾意就快D Share啦!