掃呢頁CODE去手機

2019年1月31日 星期四

【網民hot talk】港鐵瞓着唔知醒?廣播:喂起身喇 __,港鐵,

巴打絲打 facebook Club 影片截圖
【新增動新聞】港人工作忙碌,唔少人都試過喺交通工具度瞓着唔知醒,近日就有影片喺facebook度瘋傳,懷疑有乘客到咗終點站唔知醒,遭「騎呢」廣播提醒: ...


【新增動新聞】

港人工作忙碌,唔少人都試過喺交通工具度瞓着唔知醒,近日就有影片喺facebook度瘋傳,懷疑有乘客到咗終點站唔知醒,遭「騎呢」廣播提醒:「好早咋,唔好瞓喇喂,十點半咋唔好瞓啦。」其間更有人叫,「到站喇,喂…喂…夠鐘喇,起身喇」。



網上流傳題為「港鐵車長壓力爆煲」嘅影片,相信拍攝地點係喺港鐵將軍澳線尾站北角,影片可以聽到有港鐵廣播:「乘客請留意,列車已經到達終點站,請盡快離開車廂」,夾雜住另一人多次大叫:「喂…喂…到站喇,起身喇,走喇」。拍片者就講:「嘩,咁都得丫,咁搞笑,嘩…嘩…」



雖然影片就拍唔到有乘客瞓着咗或者「賴死唔走」,不過有網民就Cap圖話「盡頭司機位有黑人影」,懷疑有人唔知到咗站冇落車。影片引嚟網民大量留言,大部份除咗覺得好笑之餘,更加話要錄低做鬧鐘響聲添。有網民講笑話:「叫床就是要這種聲音。」



網民點睇

Shara Mak:車長見鬼呀?架車重有人咩

Charles Yu:車長應該有嘅態度

Toby Cat Wilson:笑X到我標眼水

鄧麗儀:好搞笑

Wai Chen:叫床就是要這種聲音

Ronald Ip:好正XDDDDDDD

Kenneth Lai:錄咗佢做鬧鐘響聲,包醒

Ruby Qiqi Lee:冇咩問題呀!好搞笑咩?

Octopu-Heidi Hung:可以cut嚟做鬧鐘

Ka Wai:你X味,暈喇





每晚送5萬!星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



巴打絲打 facebook Club 影片截圖 網民Manson Man指,「盡頭司機位有黑人影」。巴打絲打 facebook Club 影片截圖 網民Manson Man指,「盡頭司機位有黑人影」。巴打絲打 facebook Club 影片截圖

鍾意就快D Share啦!