網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月22日 星期二

黃心穎:佢先係訓導Miss!黃心穎初戀之夜有彩蛋 __,黃心穎,

有訓導Miss…唔通,係捉邊個學生犯校規?!藝人黃心穎就嚟踏入三字頭,尋晚(21日)佢就搞咗個「超齡學生妹初戀之夜」生日P,廣邀圈中好友出席,當中包括 ...


有訓導Miss…唔通,係捉邊個學生犯校規?!


藝人黃心穎就嚟踏入三字頭,尋晚(21日)佢就搞咗個「超齡學生妹初戀之夜」生日P,廣邀圈中好友出席,當中包括must現身嘅男友馬國明、湯洛雯、高海寧、麥美恩等,個個校服Look正到爆,十幾人齊齊整古做怪,啲靚相仲多到洗晒版,由尋晚Loop到去今朝都仲見到…

梳晒蛋撻頭、戴住副眼鏡嘅馬國明,因為佢實在太鮮明太出眾,就畀網友笑佢唔似學生,反而似訓導主任多啲,不過原來訓導係另有其人!正當個個都係純情學生造型示人時,原來楊秀惠都有份出席,佢仲以黑色西裝套裝上陣,成個Look直頭係訓導Miss!合照中就見到佢畀成班「學生妹」圍,佢就他他條條坐喺度,隔籬更有麥美恩踎地幫佢托大腳,嘩,個氣勢勁到呢…真係差啲搶走女主角黃心穎風頭!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!