掃呢頁CODE去手機

2019年1月31日 星期四

張頴康:攜老扶幼去旅行 張頴康驚現N個眼袋勁殘 __,張頴康,

好爸爸張頴康與麥雅緻近日趁住臨近農曆新年,帶埋仔女到泰國旅行,麥雅緻父母都有同行,囝囝「小花生」仲係第一次搭飛機添!而網民就留意到出發當日,喺機上嘅張 ...


好爸爸張頴康與麥雅緻近日趁住臨近農曆新年,帶埋仔女到泰國旅行,麥雅緻父母都有同行,囝囝「小花生」仲係第一次搭飛機添!而網民就留意到出發當日,喺機上嘅張頴康疲態盡現,仲有N個眼袋,雙眼無神!終於有得休息嘅佢,去到曼谷當然要暢泳啦,佢哋一家大細喺泳池戲水,公公婆婆攬住孫仔孫女非常開心,畫面勁溫馨!

經過幾日洗禮後,張頴康好似重生一樣,精神飽滿,就算攜老扶幼去旅行都難唔倒佢,真係絕世好男人!完成曼谷站,佢哋就出發去華欣,睇嚟有排玩噃!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!