掃呢頁CODE去手機

2019年1月22日 星期二

黃心穎:馬國明冧送生日禮 黃心穎開P惹血光之災 __,馬國明,黃心穎,

紅運當「腳」!藝人黃心穎明日踏入29+1,昨晚她與男友馬國明、一班好友如高海寧(高Ling)、湯洛雯、岑杏賢、張振朗、麥美恩、莊思明、楊明等齊齊開校服 ...


紅運當「腳」!


藝人黃心穎明日踏入29+1,昨晚她與男友馬國明、一班好友如高海寧(高Ling)、湯洛雯、岑杏賢、張振朗、麥美恩、莊思明、楊明等齊齊開校服生日派對。眾人突然興起於網上訂購校服,睇相更見湯洛雯落足心機!

受訪時,心穎說:「大家着得咁整齊,好開心!大家都要返工,唔可以玩太夜。上次我哋同高Ling慶祝生日,跟住諗咗呢個主題,都要多謝湯洛雯,係佢有心思幫我搞,大家一致着校服好Cute!如果大家以前真係一齊讀書應該幾好玩,有咁多校花、校草。」問到男友馬國明送了甚麼禮物,她冧爆謂:「送咗我好滿意嘅禮物,係特別、Sweet嘅!不過係秘密,唔透露喇!係好實用又好特別嘅嘢。」說到打扮最Cute的人並不是一班女仔,反而是馬國明,他穿上紅色校服冷衫,但個樣依然天然呆!對此馬國明謂:「係佢哋一班女仔搞,我只係參與,到此一遊,點都好,祝佢30歲生日快樂!」

不過,生日會上卻發生了一個小插曲,壽星女心穎跪低切蛋糕時被玻璃碎割傷,即場見紅!她說:「大家唱完生日歌,我切埋蛋糕,到我起身,佢哋見到我成個膝頭哥紅晒都係血,原來地下有啲玻璃碎!我當時Feel唔到好痛,但就有傷口不停流血,我講笑話願望係現場嘅人呢年都大紅大紫,估唔到即係『兌現』呀!見紅好意頭!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!