網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月20日 星期日

吳嘉麗(Rei Ng):恭喜!美女學徒吳嘉麗結婚 嫁爆肌中醫師 __,吳嘉麗,

唔聲唔聲嚇你一跳~無綫節目《美女廚房》嘅一眾美女學徒成為唔少宅男追捧嘅女神,不過今日其中一位要做人妻,就係擁有日本血統嘅ReiNg(吳嘉麗)喇!佢喺社 ...


唔聲唔聲嚇你一跳~


無綫節目《美女廚房》嘅一眾美女學徒成為唔少宅男追捧嘅女神,不過今日其中一位要做人妻,就係擁有日本血統嘅Rei Ng(吳嘉麗)喇!佢喺社交網上載同大隻中醫師男友徐澤昌婚紗照,留言「幸福得向著(着)未來奔去」!

新郎哥亦上載咗一張喺泳池邊同兄弟姊妹團影嘅大合照,tag住咗峇里,大家都着晒泳裝、戴晒草帽,非常寫意!而姊妹亦同新娘合照,兄弟就Cosplay成動畫《龍珠》唔同嘅角色,又上載一對新人着上中式禮服嘅照片!雖然女神嫁人了,但網民都紛紛送上祝賀呀!

而徐澤昌過往不時接受傳媒訪問,更上過無綫節目《都市閒情》做嘉賓分享中醫知識。佢唔止學識淵博,仲好注重外表,熱愛做Gym,操得一身肌肉,仲經常喺網上晒肌,同Rei一樣郎才女貌,又鍾意做運動,唔怪得咁投契


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!