掃呢頁CODE去手機

2019年1月10日 星期四

《大帥哥》:摑到洪永城面腫 楊秀惠爆Seed:佢堅呆咗! __,楊秀惠,洪永城,

唔少睇到入晒戲嘅觀眾都話楊秀惠摑得好!無綫劇集《大帥哥》周五大結局,情節愈趨緊湊,當中「艾妞」(楊秀惠飾演)與「羅義」(徐榮飾演)一段未能開花結果的感 ...


唔少睇到入晒戲嘅觀眾都話楊秀惠摑得好!


無綫劇集《大帥哥》周五大結局,情節愈趨緊湊,當中「艾妞」(楊秀惠飾演)與「羅義」(徐榮飾演)一段未能開花結果的感情,尤其觸動觀眾的心靈。日前,秀惠一幕哭崩墳前、再狠狠掌摑馬炭(洪永城飾)的戲碼,獲網民大讚情緒轉換自如,堪稱入行以來演技代表作!不少觀眾睇完都坦言「喊死人」、「心都碎埋」,更有網民力撐「妞義」是「2019年最佳螢幕情侶」,一眾星級劇迷好似胡定欣、黃翠如等人亦留言大讚好睇。

對於網民很喜歡「妞義」戀,秀惠坦言自己也很喜歡:「同徐榮真係好有火花,大家拍攝時都覺得劇本好正!睇到個人個心嗱住,希望有機會喺唔同劇集入面,艾妞可以同羅義再續前緣。」

憶述狠摑「馬炭」(洪永城飾演)的那場戲,秀惠笑言絕無留手:「呢場戲我係好竭斯底里咁喊,拍之前我同洪永城講『一陣我會企起身摑你』,當時我唔敢正視佢,因為我驚我嘅情緒會分散咗、做唔到嗰場戲,佢就示意明白。當導演嗌『action』,我就企起身鬧佢,然後一巴摑落去,洪永城完全呆咗!佢估唔到我真係打佢,同埋咁大力打落去…拍完之後先發現洪永城塊面紅晒,我即時同佢道歉。(拍咗幾多次?)1 take過,洪永城之後都摸住塊面同我講『做得好好呀,我都真情流露』,搞到我都唔好意思!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!