掃呢頁CODE去手機

2019年1月21日 星期一

娛刺撈飯:歌神大挪移彈走朝偉 學友出Sing誰與爭咪 __,張學友,梁朝偉,

學友真係好鍾意唱歌!曾經我共你,甜蜜每天愛你多一些,一夜藍雨獨自低泣,為何分手總要在雨天。一千個傷心的理由,頭髮亂了心如刀割,聽着你的歌療傷,就像偷閒 ...


學友真係好鍾意唱歌!


曾經我共你,甜蜜每天愛你多一些,一夜藍雨獨自低泣,為何分手總要在雨天。一千個傷心的理由,頭髮亂了心如刀割,聽着你的歌療傷,就像偷閒加油站,如果.愛是永恒,別管用你的名字我的姓氏,也能成就這故事。

冇錯,Nuts哥都係聽張學友嘅歌長大,仲黐線到一個禮拜去三次K房,扮李思捷扮學友,左手蘭花手,右手拉咪唱《李香蘭》,以為自己做咗歌神,其實我真係好鍾意學友呀!點知早排,有消息傳嚟佢要封咪,仲話開咗200幾場嘅佢巡唱睇一場少一場,當堂嚇到食咗支咪,好在學友立即出嚟闢謠,仲大番我哋轉頭話永不降Key,約定60歲開騷都可以繼續擘髀畀大家睇,Nuts哥都放心晒,可以嘔番支咪出嚟繼續唱。

今期流行搬龍門

香港呢個樂壇愈來愈荒謬,今期流行竟然係古天樂(古仔),好似普通法(Common Law)咁先例一開,依家古仔攞埋我最喜愛的男歌手,有理由相信甚麼「劈啪樂壇頒獎禮」技窮搵亮點,就以網民曲線口味為名,話欠黃宗澤、張家輝、汪明荃等人一個交代,硬推呢班被拍戲耽誤嘅歌手稱王封后,龍門自己搬,點選都係佢哋,正如殿堂級填詞人向雪懷評論古仔攞樂壇大獎一事去睇,只係扼殺一班手無寸鐵,但有心喺樂壇發展嘅歌手。

好多網站為攞Gimmick都有做街訪,其中一個係問2000後識唔識「四大天王」,有學生哥反問佢哋係咪組合嚟,又難怪嘅,喺呢個再冇人買CD,就快唔知邊個係GD嘅年代,唔識學友都好合理,但係只要你問老竇(60、70、80後爸爸) 借隻1992 年嘅經典專輯《真情流露》嚟聽( 想原汁原味一定要聽Discman),就知道點解佢係歌神。

K房咪霸唱極唔厭

橘越淮而枳,諷刺地學友喺內地依然火紅,但喺香港呢個佢土生土長嘅地方,我哋嘅2000後竟然冇聽過《每天愛你多一些》。其實啲樂壇頒獎禮可以玩大啲,2020年幫學友重新計過,只要佢出新歌就搵班「劈啪DJ」喪播,2020年就攞「劈啪樂壇生力軍金獎」、2021年就攞「劈啪樂壇男歌手金獎」、2022年就可以攞埋「劈啪樂壇我最喜愛的男歌手」,至少玩足3年,到時學友已經61歲。

其實學友攞呢啲獎真係冇乜所謂,因為佢真係好鍾意唱歌,唱極唔厭,去到咪在人在嘅地步。就算同一班Friend去唱K,佢都成晚攞住支咪唔放,連梁朝偉想唱吓自己嗰隻《你是如此難以忘記》都不行,有個都市傳說,就係「去到K房咪使旨意搶學友支咪」,應該係真。

香港歌神得幾個,學友應該係最有心,唔識跳舞就練到可以跳唱《餓狼傳說》、《頭髮亂了》;做埋先鋒演歌舞劇《雪狼湖》、巡唱開到破世界紀錄,喺內地開演唱會都可以做埋罪惡剋星,連Nuts哥都忍唔住要唱……


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!