網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月3日 星期四

Tim激凸 楊洛婷讚老公勁 __,楊洛婷,

Dear Jane主音Tim穿緊身皮褲現身,台上、台下都激凸。
樂隊DearJane主音黃天翱(Tim)前晚全身皮裝出席《叱咤》頒獎禮,皮褲下更出現「激凸」效果,Tim於慶功宴受訪時笑謂:「諗起老婆箒,呢排做gym ...


樂隊Dear Jane主音黃天翱(Tim)前晚全身皮裝出席《叱咤》頒獎禮,皮褲下更出現「激凸」效果,Tim於慶功宴受訪時笑謂:「諗起老婆箒,呢排做gym,揼咗啲蛋白質出嚟,老婆send咗條link出嚟,我都睇到。」

相關新聞:謝安琪留老公陪子女



楊洛婷在Ig貼文,嘲笑老公Tim前晚在頒獎禮上激凸。互聯網圖片 楊洛婷在Ig貼文,嘲笑老公Tim前晚在頒獎禮上激凸。互聯網圖片

Tim老婆楊洛婷前年9月誕下B女,早前公開說想多追一個兒子,記者笑問Tim,老婆是否已準備好?他即笑說:「我哋晚晚都ready好。」記者再笑指他是「精壯男人」,Tim則尷尬說:「老婆都有問係咪諗起佢。」

楊洛婷昨日就在Ig放出她和老公一起的短片,然後問大家:「大家噚晚有冇睇《叱咤》呀?有冇留意到我老公……」她又在另一篇貼文笑說:「今朝起身問佢乜事,佢話上台攞獎時諗起我喎!雖然台上佢冇多謝我,但係見到佢呢個反應,我已經好滿足!老公,你好勁呀!」




鍾意就快D Share啦!