掃呢頁CODE去手機

2019年1月2日 星期三

【古仔稱霸歌影視】同林海峰搞氣氛 古天樂叱咤疑爆粗:X!唱囉! __,古仔,古天樂,林海峰,

網民指古仔係第一個稱霸歌影視嘅藝人。
48歲古天樂噚晚憑住半首歌,奪得「叱咤我最喜愛的男歌手」獎,全場歡呼尖叫,大熱勝出,佢攬完容祖兒、張敬軒、麥浚龍同謝安琪,之後上台拎獎,古仔話:「我真 ...


48歲古天樂噚晚憑住半首歌,奪得「叱咤我最喜愛的男歌手」獎,全場歡呼尖叫,大熱勝出,佢攬完容祖兒、張敬軒、麥浚龍同謝安琪,之後上台拎獎,古仔話:「我真係好鍾意唱歌,不過我唔識唱,呢個世界真係有奇蹟出現,我真係冇嘢好講。」

相關新聞:【瘋狂負評】陳詠謙奪填詞人大獎 網民鬧爆:填得多就拎到,唔代表咩



古仔仲同負責宣佈佢攞獎同頒獎畀佢嘅林海峰chit chat咗一輪,古仔同林海峰講:「不如咁搞吓氣氛頭先你咁叻!」林海峰就抵死咁話:「唔好玩我你係咪要玩呀!唱歌吖!」古仔講:「11點幾12點喎 !」呢句之後,就好自然咁爆咗句:「X!唱囉!一齊上嚟唱!」然後叫咗張敬軒、容祖兒同麥浚龍上台。齊齊清唱古仔首經典歌《男朋友》。



唔少網民仲cap咗呢一part擺上網畀大家無限loop,又有網民講笑話古仔攞完,下年輪到黃宗澤,之不過有網民聽到係「挑」,又有網民聽到古仔個發音疑似係「X」。

相關新聞:【叱咤頒獎禮】播出昔日彈結他片段 盧凱彤:越簡單嘅chord係畀到快樂我



另有網民指古仔係第一個稱霸歌影視嘅藝人,古仔於1999年憑《刑事偵緝檔案IV》演徐飛奪無綫視帝、2001年憑《尋秦記》演項少龍再拎視帝;2018年古天樂憑電影《殺破狼.貪狼》獲得第37屆香港電影金像獎最佳男主角(新聞連結: https://bit.ly/2qxGuiw ),噚日再拎埋「叱咤我最喜愛的男歌手」,又做緊演藝人協會會長。古仔,認真夠晒威!



當中亦有網民喺叱咤DJ麻利亞嘅Ig留言問「原來係選最有娛樂性男歌手,唔使識唱歌的!夠綽就可以。」麻利亞有回覆:「你啱!大家鍾意食吓花生、搞吓綽頭,今期真係流行有noise比所有嘢更重要,定咁多年其實都係咁,但又吹唔脹,因為係『我最喜愛』,大家喜愛就得,係咪?」



此外,古仔凌晨喺Ig貼出得獎相,留言:「感謝每位投票給我的朋友,『最喜愛』絕非一朝一夕,感謝各位對我多年來的支持,我深信大家對我的喜愛並不只是在音樂作品上,對我來說更大的意義是支持香港樂壇,支持廣東歌。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



網民指古仔係第一個稱霸歌影視嘅藝人。 2001年憑《尋秦記》演項少龍拎視帝。 2001年憑《尋秦記》演項少龍拎視帝。
2018年憑電影《殺破狼.貪狼》獲得影帝。

2018年憑電影《殺破狼.貪狼》獲得影帝。
2019年拎埋「叱咤我最喜愛的男歌手」。

2019年拎埋「叱咤我最喜愛的男歌手」。
古仔成為香港首位歌影視大滿貫嘅藝人。

古仔成為香港首位歌影視大滿貫嘅藝人。
古仔表示支持香港樂壇、支持廣東歌。Ig圖片

古仔表示支持香港樂壇、支持廣東歌。Ig圖片

鍾意就快D Share啦!