掃呢頁CODE去手機

2019年1月8日 星期二

Yumiko發現寶藏 Mani:真係非常掛住老爺 __,Yumi,Yumiko,白緯玲,鄭希怡,

Yumiko噚晚搵到2001年嘅「家庭合照」。網上圖片
有冇試過喺執嘢嗰陣,搵番一啲舊相、舊嘅postcard、紙仔,每樣都令人好回味,因為生活上太多嘢要記,有時就係不知不覺遺忘咗一啲回憶。噚晚Yumiko ...


有冇試過喺執嘢嗰陣,搵番一啲舊相、舊嘅postcard、紙仔,每樣都令人好回味,因為生活上太多嘢要記,有時就係不知不覺遺忘咗一啲回憶。



噚晚Yumiko喺Ig貼出一張陳年舊照,當年一代殿堂級歌王羅文好錫徒弟Joey,相中見佢搭住Joey膊頭,笑容燦爛,此外,見霆鋒同車婉婉老友鬼鬼,將隻手放咗喺車婉婉「膝頭哥」上,Edison、Eason及王傑等當年仲係英皇旗下,組合有Twins、Boy'z及3T,確係人才濟濟。



Yumiko笑言自己發現寶藏,佢唔記得呢張相喺邊一年影,估計呢張相應該16年前影,Yumiko仲笑Steven當年塊面好瘦,而霍汶希(Mani)今早亦貼出呢張相,留言:「2001年的英皇家庭合照、歲月如梭、光陰飛逝。時光飛逝,快得實在太可怕了。真係非常掛住老爺~~羅文。」即係Twins出道冇耐影嘅,唔少網民睇番呢張相都留言「舊時阿嬌同阿Sa真係孖女咁,似到十足」、「阿Sa十年如一日,keep得真係好」。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent




鍾意就快D Share啦!